کشف بیش از ۱۰۰۰ قلم داروی غیرمجاز در شهرستان داراب

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از کشف بیش از هزار قلم انواع دارو و کالاهای سلامت محور غیر مجاز و قاچاق در بازرسی از سطح شهر داراب استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، محمد جواد راعی امروز_ شنبه بیست و پنجم آذر_ با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور از اهمیت ویژه‌ای در ارتقای سلامت مردم برخوردار است، اظهار کرد: در بازدید مشترک دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شبکه بهداشت و درمان داراب، نیروی انتظامی، مراجع قضائی و امنیتی که از سطح عرضه انجام شد، فعالیت عطاری‌ها و صنوف فروش مکمل‌های ورزشی این شهرستان پایش شد.

وی افزود: در بازرسی از دو مکمل فروشی و دو عطاری در شهر داراب، بیش از هزار قلم دارو و کالاهای سلامت محور غیر مجاز به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد ریال کشف شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: این کشفیات شامل داروهای سقط جنین، چاقی و لاغری، مخدر، انواع مکمل‌های ورزشی و داروهای جنسی غیر مجاز و قاچاق بود که متخلفان به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 712422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.