رایزنی‌های امنیتی و دیپلماتیک با هدف برخورد با تروریست‌های حادثه راسک

سخنگوی فراجا از رایزنی‌های گسترده‌ امنیتی، انتظامی و دیپلماتیک از برخورد موثر با تروریست‌های حادثه‌ انتظامی شهرستان راسک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی با اشاره به رایزنی‌های گسترده امنیتی، انتظامی و دیپلماتیک در خصوص برخورد مؤثر با تروریست‌های حادثه مقر انتظامی راسک اظهار کرد: با تعاملات و رایزنی‌های انجام شده با مقامات مرزی و انتظامی کشورِ پاکستان برخورد قاطع با تروریست‌ها در دستور کار قرار گرفته و رایزنی‌های دیپلماتیک از مسیر وزارت امور خارجه برای محکومیت بین‌المللی این اقدام ناجوانمردانه آغاز که منجر به واکنش سازمان ملل شده است.

وی افزود: پلیس بین‌ الملل فراجا با دیپلماسی انتظامی مؤثر نسبت به پیگرد بین‌ المللی از طریق اینترپل و صدور اعلان قرمز برای تروریست‌ها اقدام کرده است.

سخنگوی فراجا با اشاره به آخرین وضعیت مجروحان حادثه و مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا گفت: ۱۱ نفر از کارکنان خدوم پلیس در این حادثه به شهادت رسیدند و هشت نفر زخمی که حال همگی مساعد است و مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا در پنج استان گیلان، بوشهر، قزوین، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان با حضور گسترده مردم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این حادثه یکی از افسران عزیز ما ستوان‌دوم براهویی اهل تسنن و از مردم نجیب و شهیدپرور بلوچستان به شهادت رسید، این هشداری بزرگ و عبرت‌آموز برای تروریست‌ها است که بدانند مردم سیستان و بلوچستان و فراجا در کنار هم امنیت و آرامش را با مشارکت جمعی ایجاد خواهند کرد، بنابراین هیچ جای امنی برای تروریست‌ها در این سرزمین وجود نداشته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سزای اعمال شأن خواهند رسید.

کد خبر 712410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.