رایزنی‌های امنیتی، انتظامی و دیپلماتیک با هدف برخورد با تروریست‌های حادثه راسک

سخنگوی پلیس از رایزنی‌های گسترده امنیتی، انتظامی و دیپلماتیک در رابطه با برخورد مؤثر با تروریست‌های حادثه انتظامی شهرستان راسک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید منتظر المهدی در رابطه با رایزنی‌های گسترده امنیتی، انتظامی و دیپلماتیک در زمینه برخورد مؤثر با تروریست‌های حادثه مقر انتظامی راسک اظهار کرد: طی تعاملات و رایزنی‌های انجام شده با مقامات مرزی و انتظامی کشور، پاکستان برخورد قاطع با تروریست‌ها در دستور کار قرار گرفته و رایزنی‌های دیپلماتیک از مسیر وزارت امور خارجه برای محکومیت بین المللی این اقدام ناجوانمردانه آغاز که منجر به واکنش سازمان ملل شده است.

وی ادامه داد: پلیس بین‌الملل فراجا با دیپلماسی انتظامی مؤثر نسبت به پیگرد بین‌المللی از طریق اینترپل و صدور اعلان قرمز برای تروریست‌ها اقدام کرده است.

سخنگوی فراجا در رابطه با آخرین وضعیت مجروحان حادثه و مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا گفت: ۱۱ نفر از پرسنل خدوم پلیس در این حادثه به شهادت رسیدند و ۸ نفر زخمی که حال همگی مساعد است و مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا در پنج استان گیلان، بوشهر، قزوین، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان با حضور گسترده مردم برگزار خواهد شد.

منتظر المهدی با بیان اینکه در این حادثه یکی از افسران عزیز ما ستوان دوم "براهویی" اهل تسنن و از مردم نجیب و شهیدپرور بلوچستان به شهادت رسید، تاکید کرد: این هشداری بزرگ و عبرت‌آموز برای تروریست‌ها است که بدانند مردم سیستان و بلوچستان و فراجا در کنار هم امنیت و آرامش را با مشارکت جمعی ایجاد خواهند کرد، بنابراین هیچ جای امنی برای تروریست‌ها در این سرزمین وجود نداشته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سزای اعمال شأن خواهند رسید.

کد خبر 712397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.