وزیر کشور: رزمندگان ما اجازه نخواهند داد تروریست‌ها لحظه‌ای آرامش داشته باشند

وزیر کشور با بیان اینکه رزمندگان ما اجازه نخواهند داد آن‌ها لحظه‌ای آرامش داشته باشند، گفت: دشمنان بدانند آزموده را آزمودن خطاست و این عزیزان همچنان در میدان حاضرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، احمد وحیدی امروز _شنبه بیست‌وپنجم آذر_ در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی راسک، اظهار کرد: سبز قامتان نیروی انتظامی به پیروی از سردار سلیمانی به دیدار حق رسیده و به جمع یاران شهید خود پیوستند.

وی افزود: این جوانان با استقامت و شجاعت در دفاع از مردم این سرزمین و کیان کشور، لحظه‌ای به خود تردید راه ندادند و ایستادگی کردند و این شهدا از جان و مال خود گذشتند و به دست مزدوران خارجی و استکبار جهانی به لقا الله پیوستند.

وزیر کشور با بیان اینکه رزمندگان ما اجازه نخواهند داد آن‌ها لحظه‌ای آرامش داشته باشند، خاطرنشان کرد: این شهدا به نقطه‌ای از ایمان رسیدند که خداوند آن‌ها را خرید، دشمنان بدانند آزموده را آزمودن خطا است و این عزیزان همچنان در میدان حاضر هستند.

وحیدی اضافه کرد: سربازان و بلندپروازان ما به ملکوت اعلا پیوستند و به جایی رسیدند که امشب میهمان مادر خود حضرت زهرا (س) هستند.

وی تصریح کرد: این جوانان با قلوب مملو از یقین و ایمان و با استواری و سلامت و شجاعت در دفاع از مردم سرزمین، ایجاد آرامش و امنیت و دفاع از این آب و خاک، لحظه‌ای به خود ترس راه ندادند و از امنیت مردم و از حیثیت و جان و مال آن‌ها دفاع کردند و زمانی که خدا اراده کرد به دست بدترین مردم و دست نشانده‌های آمریکا و استکبار جهانی به شهادت رسیدند.

وزیر کشور ادامه داد: شهادت این سربازان را به مردم استان، خانواده‌های شهدا، مسئولان تسلیت و تبریک میگویم، تسلیت به این لحاظ که این جوانان پاک را از ما گرفتند و تبریک به این لحاظ که خداوند آن‌ها را پاک پذیرفت.

وحیدی ادامه داد: گروهک‌ها باید بدانند آزموده را آزمودن خطا است، تروریست‌های خون‌آشام و دست نشانده‌های آمریکا و اسرائیلی‌ها که برادران ما را در فلسطین به شهادت می‌رسانند این عملیات را انجام دادند، اما بدانند که هرگز نمی‌توانند از دست رزمندگان ما در امان باشند و با تقاص شدیدی مواجه خواهند شد و رزمندگان ما اجاره نخواهند داد آن‌ها لحظه‌ای آرامش داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شیعه و سنی یکپارچه در دفاع از آرمان‌های انقلاب با هم هستند و دشمنان نمی‌توانند در این سد پولاین رخنه کنند، گفت: تروریست‌های جیش‌الظلم بدانند هرگز نمی‌توانند از دست رزمندگان ما فرار کنند و اراده رزمندگان ما اجازه نخواهد داد که لحظه‌ای آرامش داشته باشند.

وزیر کشور اظهار کرد: اراده رزمندگان ما اجازه نخواهد داد که لحظه‌ای آرامش داشته باشند. شیعه و سنی یکپارچه در دفاع از آرمان‌های انقلاب با هم هستند و دشمنان نمی‌توانند در این سد پولاین رخنه کنند.

کد خبر 712291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.