بهترین لوازم جانبی کنسول بازی برای گیمرهای حرفه‌ای

کنسول‌ بازی از محصولات مهم و مقرون به صرفه در بازار صنعت گیم است که طیف قابل توجهی از کاربران، بودجه‌ی مورد نظر خود را صرف خرید آن می‌کنند واین حالت شامل گیمرهای حرفه‌ای نیز می‌شود.

با توجه به افزایش شهرت کنسول‌های بازی، شرکت‌های بیشتری نسبت به تولید لوازم جانبی کنسول برای این پلتفرم‌ها تمایل نشان می‌دهند و در ادامه این مطلب، به معرفی بهترین لوازم جانبی کنسول بازی برای گیمرهای حرفه‌ای می‌پردازیم که باید در فهرست خرید شما قرار بگیرند.

دسته بازی

تعداد قابل توجهی از دارندگان کنسول، بیشتر وقت خود را صرف بازی‌های تک نفره می‌کنند و به غیر از دسته پیش فرض کنسول که در جعبه قرار گرفته، دسته جایگزین تهیه نمی‌کنند. خرید دسته بازی به عنوان مدل جایگزین یا «زاپاس» در مواقعی مانند: تجربه بازی به شکل چند نفره یا جایگزین کردن دسته ثانویه حین اتمام شارژ یا بروز نقص فنی در دسته بازی شما، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تمامی شرکت‌های فعال در زمینه تولید کنسول بازی، دسته‌های اورجینال خود را با رنگ و طرح‌های مختلف به بازار عرضه می‌کنند و خرید دسته بازی زاپاس، می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای حین تجربه بازی‌های رقابتی باشد.

هدست گیمینگ

امروزه، گیمرها، ساعت‌های زیادی از روز خود را صرف بازی های تیراندازی و رقابتی می‌کنند؛ ازاینرو، کیفیت صدای منتقل شده بین گوش گیمرها و از بازی به گوش گیمر، می‌تواند تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی را به شکل معجزه آسایی تغییر دهد.

به همین دلیل، یکی از بهترین لوازم جانبی کنسول برای لذت بیشتر از بازی‌های جدید، خرید هدست گیمینگ باکیفیت و مقرون به صرفه است که در فهرست لوازم جانبی مورد علاقه گیمرها نیز قرار می‌گیرد تا تمامی نیازهای آن‌ها را برآورده کند. اکثر هدست‌ها و حتی ایربادهای گیمینگ بازار از فناوری‌های کاربردی مانند: حذف صدای محیط بهره می‌برند که تمرکز گیمر را حین شنیدن صدای پای سایر بازیکنان و حتی شنیدن صدای آب و محیط نیز بهبود می‌بخشد.

استند کنسول بازی

اگر علاقه‌ای به گم شدن لوازم جانبی کنسول بازی ندارید و می‌خواهید تا از کنارهم بودن لوازم جانبی و کنسول لذت ببرید، استند کنسول بازی از لوازم جانبی مهمی است که در کنار برقراری نظم، از قابلیت‌های کاربردی نیز برخوردار است.

به عنوان نمونه، بعضی از استندهای کنسول بازی به فن مجهز شده‌اند که موجب تهویه بهتر سیستم داخلی کنسول و کمک به فن اصلی کنسول می‌شوند.علاوه براین قابلیت، بعضی از استندهای کنسول بازی نیز از شارژر باتری دسته و همچنین، پک باتری برخوردارهستند و مجموعه‌ای از لوازم جانبی کنسول را برای شما مهیا می‌کنند.

پایه شارژر باتری دسته

دارندگان کنسول های ایکس باکس، از این موضوع آگاه هستند که باتری قابل شارژ از مهم ترین و بهترین لوازم جانبی کنسول بازی است که در کنار کابل شارژ، میتواند نیازهای ابتدایی شما را برای تجربه بازی برطرف کند.

علاوه بر باتری، یکی از بهترین لوازم جانبی کنسول بازی، پایه شارژر است که برای دارندگان کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن، گزینه‌ای فوق العاده کاربردی و حیاتی شناخته می‌شود و در مواقعی که در بخش مهم و حساسی از بازی هستید، می‌توانید چندین باتری را برای کنسول ایکس باکس خود شارژ کنید و در صورت اتمام شارژ باتری، باتری بعدی را جایگزین کنید و به ادامه بازی بپردازید.

دسته فرمان بازی

بهترین لوازم جانبی کنسول بازی برای گیمرهای حرفه‌ای

در چند سال گذشته، استودیوهای سونی و مایکروسافت، عناوین حرفه‌ای و ارزنده‌ای را برای سبک ماشین سواری و مسابقات حرفه‌ای به دنیای گیم عرضه کردند که تجربه لذت‌های آن‌ها تنها از طریق دسته بازی میسر نیست و با وجود واقعی بودن بازی‌ها، نمیتوان حس مثبتی را حین بازی کردن با دسته بازی تجربه کرد.

به همین دلیل، دسته فرمان بازی از لوازم جانبی های مهم برای علاقمندان به این سبک از بازی‌های ویدیویی است که حسی مانند حضور شما در خودرو را القا میکند. علاوه بر دسته فرمان، بعضی از کنترلرهای حرفه‌ای تر، با پدال‌های خودرو نیز به فروش میرسند که تجربه گیمر را بیش از پیش لذتبخش‌تر می بخشند.

کیف کنسول بازی

خرید کیف کنسول، یکی از روش‌های مهم و کاربردی برای کنارهم گذاشتن کنسول و لوازم جانبی و حمل آن برای استفاده در شرایط مختلف است که از آسیب دیدن کنسول بازی نیز جلوگیری میکند.

یکی دیگر از کاربردهای کیف کنسول بازی، جلوگیری ازعدم ورود گرد و خاک به درون سیستم تهویه است که در صورت قرار گرفتن کنسول در فضای باز و به مدت زمان طولانی، موجب داغ شدن سریعتر دستگاه و عدم عملکرد مطلوب آن می‌شود؛ به همین دلیل، خرید استند کنسول، کیف یا روکش محافظ برای محافظت از کنسول، باید در نظر گرفته شود.

ماوس و کیبورد گیمینگ

بهترین لوازم جانبی کنسول بازی برای گیمرهای حرفه‌ای

برای بعضی از دارندگان حرفه‌ای کنسول، تجربه بازی‌های تیراندازی رقابتی از طریق دسته بازی راحت نیست و به لطف پشتیبانی کنسول‌های جدید از ماوس و کیبورد، می‌توانید عناوین شناخته شده‌ای مانند: فورتنایت، هیلو، وارزون و غیره را از طریق دسته بازی تجربه کنید.

ماوس و کیبوردهای گیمینگ نیز با قیمت و مشخصات متنوعی در بازار به فروش میرسند که برای تجربه حرفه‌ای بازی‌ها کاربردی و در بعضی مواقع، حیاتی هستند از اینرو، خرید لوازم جانبی کنسول با قیمت و کیفیت مناسب، یکی از الزاماتی است که باید رعایت شود.

کد خبر 712286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.