شکست‌ناپذیری پرسپولیس در دربی با بنیادی‌فر / موعود حالا جزو داوران رکورددار شهرآورد است

موعود بنیادی‌فر به چهارمین داور تاریخ فوتبال ایران تبدیل شد که رکورد بیشترین قضاوت در دربی‌های پایتخت را در کارنامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در چارچوب رقابت‌های معوقه هفته پنجم فصل بیست‌وسوم لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور عصر روز _پنجشنبه بیست‌وسوم آذر_ از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی، مقابل دیدگان حدود ۴۶ هزار هوادار و با قضاوت موعود بنیادی‌فر به‌مصاف یکدیگر رفتند و با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.

در تاریخ دربی، داوران کمی توانسته‌اند بیش از یک‌بار سوت بزنند. موعود بنیادی‌فر که تا قبل از دربی روز گذشته، قضاوت دربی ۹۱ در لیگ نوزدهم و دربی ۹۷ لیگ بیست‌ویکم را بر عهده داشته، سوت سومین دربی خود که کم هم حاشیه نداشت را به‌صدا درآورد. پیش از بنیادی‌فر، سعید مظفری‌زاده سه‌بار در دربی پایتخت قضاوت کرده بود.

از دیگر داورانی که بیش از سه‌بار دربی را قضاوت کرده‌اند می‌توان به محسن ترکی و علیرضا فغانی با هفت دربی و مرحوم محمد صالحی با پنج دربی اشاره کرد. دو قضاوت نخستین بنیادی‌فر در شهرآورد با یک تساوی بدون گل و یک برد پرسپولیس با تک گل مهدی عبدی همراه بود و حتی قضاوت دربی بیست‌ویکم با حاشیه و سوت‌های بعضاً اشتباه برای این داور بین‌المللی کشورمان به پایان رسید.

اولین باری که بنیادی‌فر سوت قضاوت دیدار سرخابی‌های پایتخت را در دست گرفت، به دربی ۹۱ تهران که پرسپولیس با گل مهدی عبدی استقلال را شکست داد برمی‌گشت و دومین قضاوت وی در دربی هم نودوهفتمین بازی استقلال و پرسپولیس بود که دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند و روز گذشته هم یک تساوی دیگر ثبت شد تا پرسپولیس کماکان در دربی‌هایی که بنیادی‌فر قاضی بوده شکست‌ناپذیر باقی‌بماند.

کد خبر 712241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.