کشته‌های اسرائیل چندین برابر چیزی است که اعلام می‌شود

سخنگوی گردان‌های قسام در جدیدترین پیام خود گفت: روایات مجاهدان ما از کشتن نیروهای پیاده دشمن ثابت می‌کند که کشته‌های این رژیم چندین برابر آن چیزی است که اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از الجزیره، ابوعبیده در یک پیام صوتی، گفت: ۷۰ روز از آغاز نبرد طوفان الاقصی سپری شد و ملت فلسطین همچنان این نبرد بی‌سابقه را پیش می‌برد.

وی افزود: مجاهدان قهرمان ما با یک ارتش مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات، سلاح‌ها و جنگنده‌ها مقابله می‌کنند و طی ۵ روز اخیر موفق به هدف قرار دادن بیش از ۱۰۰ خودروی نظامی دشمن شدند.

سخنگوی گردان‌های قسام اضافه کرد: مجاهدان ما با راکت‌های ضد زره نظامیان اشغالگر را در داخل خانه‌ها و ساختمان‌ها هدف قرار دادند.

ابوعبیده همچنین گفت: دولت آمریکا پل‌های هوایی برای کمک‌رسانی به رژیم اشغالگر ایجاد کرده است گویی که با یک کشور بزرگ می‌جنگند.

وی افزود: دشمن اشغالگر در این جنگ که مدعی است جنگی وجودی برای آن است، از افراد مزدور و جیره‌خوار کمک می‌گیرد.

سخنگوی گردان‌های قسام با بیان اینکه مجاهدان ما همچنان دستانشان روی ماشه است و در هر نقطه و مکانی برای دشمن کمین می‌کنند، گفت: آنچه در حال فروپاشی و نابودی است، نیروهای دشمن و نه دلاورمردان قسام است.

ابوعبیده در ادامه درباره تلفات نظامیان صهیونیست، افزود: آمارهایی که دشمن در مورد کشته‌ها و مجروحان خود به طور رسمی منتشر کرده، آمارهایی واقعی نیست. روایات مجاهدان ما از کشتن نیروهای پیاده دشمن ثابت می‌کند که کشته‌های این رژیم چندین برابر آن چیزی است که اعلام شده است.

وی با تاکید بر اینکه اکنون خیزش و انتفاضه و تحریم دشمن اشغالگر به همه اشکال مقاومت واجب و ضروری است، گفت: بار دیگر آزادگان امت و مجاهدان ما را به تشدید اقدامات میدانی خود علیه دشمن صهیونیستی در تمامی جبهه‌ها فرامی خوانیم.

کد خبر 712238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.