اختصاص ۱۳۰ نقطه در شهر همدان برای نصب تبلیغات انتخاباتی

شهردار همدان گفت: ۱۳۰ نقطه در شهر برای نصب تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری و نمایندگی مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

سیدمسعود حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در همدان از آماده‌سازی فضاهای شهری با هدف تبلیغات محیطی نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم برای آماده‌سازی فضاهای شهری با هدف مشارکت حداکثری مردم در انتخابات انجام شده است.

وی از نصب شش هزار متر مربع سازه موقت تبلیغاتی از نوع فلزی و داربست و گونی در ۱۳۰ نقطه پرتردد شهر برای تبلیغات انتخابات خبرگان رهبری و نمایندگی مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: در مدت زمان مجاز تبلیغات، نامزدها حق استفاده از ظرفیت تبلیغاتی شهرداری از جمله بیلبورد، عرشه پل‌ها، تلویزیون شهری، پایه بنر، جداره‌های شهری، ایستگاه‌های اتوبوس، تابلوهای راهنمای مسیر و سایر تأسیسات شهرداری را ندارند.

شهردار همدان خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخابات حق استفاده از کانون‌های تبلیغاتی طرف قرارداد با شهرداری را به روش‌های مختلف ندارند.

حسینی تصریح کرد: ممکن است بعضی احزاب و تشکل‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در قالب تبریک و تسلیت مناسبت‌های ملی و مذهبی درخواست نصب بنر را از سوی شهرداری داشته باشند که نیاز به تأیید فرمانداری دارد.

کد خبر 712233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.