برتری صدرنشینان کنفرانس شرق و غرب در بسکتبال NBA

رقابت‌های بسکتبال NBA در هفته جاری با پیروزی تیم‌های صدرنشین در کنفرانس شرق و غرب پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA، تیم بستون سلتیکس صدرنشین کنفرانس شرق در دیداری خانگی با نتیجه ۱۱۶ بر ۱۰۷ کلیولند کاوالیرز را از پیش رو برداشت و به هجدهمین برد فصل خود رسید. جیسون تاتوم و جیلن براون به ترتیب با کسب ۲۷ و ۲۲ امتیاز نقش بسزایی در برد تیمشان داشتند.

مینه‌سوتا تیمبرولوز صدرنشین کنفرانس غرب ۱۱۹ بر ۱۰۱ دالاس ماوریکس را از پیش‌رو برداشت و به صدر نشینی خود تداوم بخشید. لوکا دانچیچ گارد دالاس با کسب ۳۹ امتیاز به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، اما نتوانست مانع از شکست تیم خود شود. اوکلاهاما ساندر تیم دوم کنفرانس غرب ۱۲۳ بر ۱۲۸ مغلوب ساکرامنتو کینگز شد؛ شای الکساندر از اوکلاهاما با کسب ۴۳ امتیاز ستاره میدان بود.

دنور ناگتس قهرمان فصل قبل ۱۲۴_۱۰۱ بروکلین نتس را برد و به رده سوم جدول کنفرانس غرب صعود کرد. نیکولا یوکیچ سنتر مطرح دنور با کسب ۲۶ امتیاز، پانزده ریباند و ده پاس منجر به امتیاز ستاره میدان بود.

نتیجه سایر دیدارها به شرح زیر است:

میامی‌هیت ۱۱۶ - ۱۲۴ شیکاگو بولز

پورتلند تریل‌بلیزرز ۱۱۴ - ۱۲۲ یوتا جاز

لس‌آنجس کلیپرز ۱۲۱ - ۱۱۳ گلدن‌استیت وری‌یرز

این مسابقات بامداد فردا با برگزاری هشت دیدار ادامه خواهد یافت. در جدول رده‌بندی این مسابقات بوستون، میلواکی و اورلاندو از کنفرانس شرق و مینه سوتا، اوکلهاما ودنور از کنفرانس غرب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

کد خبر 712229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.