سیرجان، پیروز جدال بزرگان

دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری سیرجان از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان ۲ بر صفر به سود شهرداری سیرجان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور و در مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی هفته تیم فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان از ساعت ۱۳ میزبان تیم شهرداری سیرجان بود، دیداری که در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود شهرداری سیرجان به پایان رسید.

گزارش بازی

دو تیم شروعی تنگاتنگ داشتند و از همان ابتدا با احتیاط به دروازه یکدیگر نزدیک می‌شدند، در دقیقه ۱۶ شاگردان ایراندوست در یکی از حملات خود با شوت فاطمه اردستانی که با چاشنی برخورد به تیرک افقی همراه بود به گل رسیدند. در ادامه دو تیم موقعیت‌های زیادی برای رسیدن به گل داشتند که در نهایت موفقیتی به دست نیاوردند تا نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود سیرجان به پایان برسد.

نیمه دوم بازیکنان سپاهان برای جبران گل خورده سعی کردند از همان ابتدا روی دروازه حریف خود فشار بیاورند که موفق نبودند و چندین موقعیت را از دست دادند در وقت‌های اضافی علیزاده در دقیقه ۹۵ گل دوم سیرجان را در یک ضد حمله به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به پایان برسد.

همچنین در ابتدای این بازی از مادر شهید کاظمی از شهدای ورزشکار اصفهان، تجلیل شد. از مریم ایراندوست و سمیه شهبازی سرمربی و مربی فصل گذشته سپاهان نیز پیش از بازی تقدیر شد.

کد خبر 712219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.