ریشه‌های فساد در جامعه خشکانده شود

امام جمعه رشت گفت: همه از فساد و مفسدان متنفرند و باید ریشه‌های فساد در جامعه خشکانده شود، دستگاه های نظارتی فراوانی در کشور فعال هستند، لذا انتظار داریم نظارت توسط این دستگاه ها تشدید شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت اظهار کرد: دستگاه قضا با مدیران مفسد به شدت برخورد کند و به سمت و مسئولیت آنان توجه‌ای نداشته باشد.

وی افزود: همه از فساد و مفسدان متنفرند و باید ریشه‌های فساد در جامعه خشکانده شود، دستگاه‌های نظارتی فراوانی در کشور فعال هستند، لذا انتظار داریم نظارت توسط این دستگاه‌ها تشدید شود.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: گرچه هم اینک مدیران پاک دست زیادی در کشور فعالیت دارند اما باید از حضور مدیرانی که فاقد این صفت اخلاقی هستند جلوگیری کرد، اما متأسفانه شاهد آن هستیم که برخی از افراد سیاست زده شده‌اند و به همین دلیل با سیاست، مدیران را جا به جا می‌کنند و این موضوع به جامعه آسیب می‌زند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به وتوی قطعنامه شورای امنیت برای برقراری آتش‌بس فوری در غزه توسط آمریکا تصریح کرد: این وتو باعث شد تا آمریکا در جهان بیش از پیش منفور شود؛ زیرا هم اینک شاهد به خاک و خون کشیده شدن کودکان و زنان بی گناه در غزه هستیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت حوزه و دانشگاه گفت: این وحدت دستاوردهای بسیار بزرگی برای انقلاب اسلامی داشته و دارد و موجب خشم دشمنان ما شده است.

آیت الله فلاحتی افزود: اکنون رتبه علمی ایران در جهان از ۷۴ به رتبه ۱۶ ارتقا یافته و این ارتقا در سایه همین وحدت به دست آمده است و باعث نوآوری و دانش‌های نوین شده و این پیشرفت علمی در سایه این وحدت همچنان ادامه دارد.

کد خبر 712198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.