رتبه دوم شهرک‌های صنعتی کرمانشاه در تحقق شاخص‌های برنامه‌ای کشور

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: این شرکت در ارزیابی میزان تحقق شاخص‌های عملکردی و برنامه‌ای که توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ارزیابی می‌شود رتبه دوم کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، بیژن کردستانی روز _جمعه بیست‌وچهارم آذر_ اظهار کرد: این شاخص‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه فنی، صنایع کوچک، برنامه‌ریزی، مالی و حقوقی ارزیابی می‌شود.

وی با بیان اینکه مهمترین شاخص‌ها در حوزه فنی است، بیان کرد: اخذ ۵۳ هکتار سند ثبتی، تکمیل ۹۵ هکتار فاز عملیاتی و ایجاد ۷۲ هکتار اراضی صنعتی، اتصال ۶ شهرک و ناحیه صنعتی به تصفیه خانه با وضعیت بهره برداری مطلوب، احداث و تکمیل ۱۰ واحد کارگاهی و تأمین گاز شهرک صنعتی جوانرود از مهمترین شاخص‌های این شرکت در این حوزه است که به صورت ۱۰۰ درصد محقق شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه افزود: برگزاری ۲۱ کلینیک سیار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و انجام ۵۰ پروژه عارضه یابی و خدمات توسعه کسب و کار از دیگر شاخص‌ها است.

وی با بیان اینکه در این دوره ۱۴ تور صنعتی با حضور ۲۹۵ نفر از کارشناسان و مدیران واحدهای صنعتی در کرمانشاه برگزار شده است، گفت: افزایش ظرفیت ۴۰ واحد صنعتی نیمه فعال، راه اندازی مجدد ۲۰ واحد غیر فعال، فسخ ۸۸ قرارداد راکد و آزاد سازی ۲۰ هکتار از اراضی راکد از دیگر شاخص‌های مهم این شرکت است که به صورت کامل محقق شد.

کردستانی افزود: انعقاد ۱۹۹ قرارداد واگذاری صنعتی، کارگاهی و خدماتی به مساحت حدود ۵۳ هکتار، تعیین تکلیف حدود ۲۶۰ قرارداد در کمیته وصول مطالبات، برگزاری ۳۱ دوره آموزشی به میزان هفت هزار و ۸۴ نفر ساعت برای کارکنان از شاخص دیگر این شرکت است.

کد خبر 712193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.