عاملان حادثه تروریستی راسک به سزای عمل خود خواهند رسید

امام جمعه شهر یاسوج گفت: تروریست‌های کور دل در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) دست به ترور حافظان امنیت مردم زدند که عاملان این حادثه تروریستی به سزای عمل خود خواهند رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد آیت‌الله سید نصیر حسینی در نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به حادثه تروریستی شهادت ۱۱ نیروی فراجا در پاسگاه انتظامی «راسک» سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تروریست‌های کور دل در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) دست به ترور حافظان امنیت مردم زدند که عاملان این حادثه تروریستی به سزای عمل خود خواهند رسید.

وی با اشاره به اینکه پاسخ جمهوری اسلامی به این حادثه تروریستی کوبنده خواهد بود، افزود: تروریست‌ها به فرمان آمریکا، اسرائیل و انگلیس دست به این اقدام تروریستی زدند که نباید به جنایتکاران و اخلالگران امنیت امان داده شود.

امام جمعه شهر یاسوج به حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه اشاره کرد و گفت: مردم بیگناه غزه زیر شدیدترین حملات هستند و آمریکا و دیگر هم‌پیمانان توقف جنگ را وتو کردند.

وی با اشاره به ۲۶ آذر روز جهان عاری از خشونت، تصریح کرد: ما باید به سمت و سویی حرکت کنیم که پر از صلح و آرامش است و دستور دین مبین اسلام نیز همین است.

حسینی با اشاره به روز وحدت و دانشگاه، خاطرنشان کرد: دانشگاه و حوزه علمیه دو عامل اصلی در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی بودند و باید این مهم در جامعه بیش از پیش پررنگ‌تر شود.

وی با تاکید بر اینکه پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ایران محصول وحدت دانشگاه و حوزه است، افزود: هر کجا علم و دین و اخلاق با هم بودند منشأ خیر و سعادت شدند و هر جا این دو از هم جدا شدند مظهر جنایت و کجی شدند.

امام جمعه شهر یاسوج به فرا رسیدن زمستان و کاهش دما در مناطق مختلف کشور اشاره کرد و گفت: یکی از هشدارهای بسیار مهم که همه در رعایت آن باید کوشا باشیم، صرفه‌جویی در مصرف گاز است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کشور و هجوم سرما به مناطق مختلف، دولت باید بتواند بدون قطعی گاز، این عنصر اساسی را به سرتاسر کشور برساند، این مهم صورت نمی‌پذیرد جز آنکه همه مردم در همین راستا به یکدیگر کمک و در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.

کد خبر 712192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.