کشورهای مسلمان در برابر جنایات اسرائیل سکوت نکنند

امام جمعه موقت سنندج گفت: کشورهای عربی و مسلمان نباید در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کنند بلکه باید در مقابل جنایات نتانیاهو واکنش نشان داده و از مردم مظلوم غزه دفاع کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی امروز _جمعه بیست‌وچهارم آذر_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: هر روز باید روز خشم، انزجار و نفرت مسلمانان نسبت به صهیونیست‌ها و آمریکای جنایتکار باشد که هزاران نفر از مردم غزه را در سرزمین فلسطین شهید کرده‌اند و مجروحان آنها هم از امکانات درمانی برخوردار نیستند.

وی از مردم غزه به عنوان مردمانی مؤمن و صادق نام برد و گفت: غزه دو میلیون نفر جمعیت دارد که یک میلیون نفر آنها حافظ کل قرآن هستند و اکثر کودکان آنها نیز حافظ قرآن هستند.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: ۲۲ کشور عربی و ۵۷ کشور مسلمان در جهان وجود دارد اما چرا امروز سکوت کرده‌اند و علیه جنایات نتانیاهو موضعی نمی‌گیرند.

ماموستا حسینی اضافه کرد: اگر کشورهای اسلامی و عربی متحد شوند رژیم صهیونیستی دیگر نمی‌تواند به جنایات خود ادامه دهد و نابود خواهد شد.

وی در ادامه رمز موفقیت مسئولان را خدمت به مردم دانست و افزود: مسئولان باید بیشتر با مردم ارتباط بگیرند و برای رفع مشکلات آنها اقدام کنند که این مسئله همواره خواسته مقام معظم رهبری نیز بوده است.

امام جمعه موقت سنندج در توصیه‌های تربیتی خود به خانواده‌ها نیز گفت: والدین در خانه الگوی خوبی برای فرزندان خود باشند و تلاش کنند که فرزندان خود را قرآنی و اسلامی تربیت کنند.

نهی تجمل‌گرایی و اسراف، پرهیز از خوردن مال حرام، دستگیری همسایه، نهی غیبت و دروغ نیز از دیگر نکاتی که ماموستا حسینی در خطبه‌های امروز به ضرورت رعایت آنها در خانواده‌ها تاکید کرد.

کد خبر 712175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.