کرمان برای استقبال از زائران حاج قاسم مهیا می شود

فرماندار کرمان گفت: تاکنون قریب به ۲۵۰ موکب دار از ۱۶ استان کشور برای برپایی موکب و پذیرایی از زائران شهید سلیمانی در کرمان اعلام آمادگی کرده اند.

علی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان با بیان اینکه کرمان در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی پذیرای زائران از سراسر دنیا و کشور خواهد بود، اظهار کرد: پیش بینی می‌شود مراسم امسال پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی از اعلام آمادگی ۲۵۰ موکب دار از ۱۶ استان کشور برای استقبال و پذیرایی از زائران حاج قاسم در ایام منتهی به سالروز شهادت سردار دل‌ها خبر داد و افزود: ضمن قدردانی از تمامی خادمان و موکب داران، امیدواریم بتوانیم بهترین خدمات را به زائران ارائه دهیم.

فرماندار کرمان با اشاره به اینکه کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم سالگرد سردار سلیمانی در کرمان از ماه‌های قبل تشکیل شده است، تصریح کرد: امید است با همبستگی و همدلی ایجاد شده، رسم مهمان نوازی کرمانی‌ها را به خوبی ادا کنیم.

وی هم چنین از پیش بینی محل‌های گوناگون برای اسکان زائران در ایام شهادت سردار سلیمانی خبر داد و گفت: بیت‌الزهراء حاج قاسم، حسینیه ثارالله، مصلی و گلزار شهدا برای برگزاری مراسم ویژه ایام شهادت سردار سلیمانی آماده و پذیرای زائران عزیز خواهد بود.

بابایی در ادامه با اشاره به اقدامات دستگاه‌های اجرایی برای تأمین ایمنی زائران و موکب‌های مسیرهای منتهی به گلزار شهدا و آرامگاه حاج قاسم، افزود: دستگاه‌های خدمت‌رسان به منظور حفظ جان و مال زائران برای افزایش ایمنی و سلامت محوطه گلزار شهدا اقدام کرده‌اند.

کد خبر 712162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.