رحمتی: می‌توانستیم 5 گل به شمس‌آذر بزنیم / به بازیکنان جدید و توانا نیاز داریم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به خلق موقعیت‌های گل زیاد توسط تیمش در بازی با شمس‌آذر گفت: می‌توانستیم در این بازی تا پنج گل هم وارد دروازه میزبان کنیم، اما به دلیل بدشانسی حملات ما به ضدحمله حریف مبدل شد و روی همین ضدحملات دو گل خوردیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سیدمهدی رحمتی امشب -پنج‌شنبه بیست‌وسوم آذرماه- در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین که در میکسدزون ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان برگزار شد، اظهار کرد: قبل از این دیدار به بازیکنانمان درباره قدرت شمس‌آذر در فاز تهاجمی و ایجاد موقعیت گل توضیحات و تذکرات لازم را داده بودم، ولی متأسفانه دوباره روی اشتباهات تیمی و فردی گل دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه نساجی مازندران با مشکل کمبود بازیکن مواجه شده است، گفت: بنابراین مجبور شدیم بازیکنان تعویضی خود را از تیم‌های پایه باشگاه جذب کنیم، در صورتی که یاران ذخیره شمس‌آذر همه بازیکنان دارای سابقه لیگ برتری بودند.

سرمربی نساجی مازندران در بخش دیگری از صحبت‌های خود درنظرگرفتن ساعت ۵:۳۰ بعدازظهر را با توجه به سرمای هوا مناسب ندانست و تصریح کرد: با توجه به سرمای شدید هوا این دیدار باید زودتر و در ساعات ابتدایی بعدازظهر برگزار می‌شد تا هوا برای یک بازی خوب و تماشاگران بهتر از این باشد.

رحمتی با اشاره به خلق موقعیت‌های گل زیاد توسط تیم متبوعش ادامه داد: می‌توانستیم در این بازی تا پنج گل هم وارد دروازه میزبان کنیم، اما به دلیل بدشانسی حملات ما به ضدحمله حریف مبدل شد و روی همین ضدحملات دو گل خوردیم.

وی دو بازی آینده را از نظر نتیجه‌گیری و بهبود شرایط تیمش در قعر جدول حائز اهمیت دانست و یادآور شد: برای اینکه بتوانیم امتیازات ازدست‌رفته را دوباره زنده کنیم، باید در پست‌های مختلف بازیکنان توانمند و جدید را به خدمت بگیریم.

کد خبر 712109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.