روند تحویل دستگاه‌های احراز هویت الکترونیکی به استان‌ها آغاز شد

معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور از آغاز روند تحویل دستگاه های احراز هویت الکترونیکی به استان ها خبر داد.

به گزارش خبرگزادی ایمنا و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، سیدمحمد تقی شاهچراغی ظهر _ پنجشنبه بیست‌وسوم آذر_ در جلسه شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه راهبرد رسانه‌ای دشمن القای ناامیدی و کاهش مشارکت سیاسی مردم است، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب هر زمان که دشمن دسیسه‌ای نموده مردم با حضور در صحنه دشمنان را ناامید کرده‌اند.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه فرهنگ ایستادگی و مقاومت در مردم استان بوشهر نهادینه شده است گفت: مقاومت و ایستادگی دربرابر استعمار و ایمان از ویژگی‌های مهم مردم بوشهر است و این ایمان موجب اراده قوی مردم این سرزمین شده است.

شاهچراغی افزود: مسئولین باید در برابر ایمان و اراده قوی مردم با توان تمام خدمت کنند و می‌توان گفت که خدمت صادقانه و جهادی مسئولان، نشانه دینداری و ایمان به خدا در مدیران است.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به جنایات اسرائیل غاصب در غزه خاطرنشان کرد: در طوفان الاقصی دیدیم که اراده مردم غزه توانست قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست دهد و باور داریم که پیروزی از آن مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین است و اسرائیل غاصب رو به نابودی است.

شاهچراغی روایت گری عوامل پیروزی مردم غزه را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: اتفاق بزرگی در غزه به وقوع پیوسته و باید نقش ایمان و اراده مردم و رزمندگان جبهه مقاومت برای مردم و جهانیان تبیین شود.

معاون وزیر کشور با اشاره به چهار راهبرد مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت در انتخابات خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که تمام شرایط برای اجرایی شدن این راهبردی‌های مهم فراهم شود و با دستگاه‌های مسئول توافقات لازم در سطح ملی انجام شده است.

رئیس ستاد انتخابات کشور با تاکید بر تسریع در تقویت زیرساخت‌ها در بخش‌های گوناگون در شعب اخذ رأی گفت: برای انتخابات ۱۱ اسفند ۶۵ هزار شعبه اخذ رأی در کشور پیش‌بینی شده و در این راستا همه دستگاه‌های احراز هویت آماده تحویل است و روند تحویل آن آغاز و تاکنون به نیمی از استان‌ها تحویل شده است.

وی با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌های استان برای پشتیبانی از ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: مطابق با قانون دستگاه‌ها و نهادها در تأمین تجهیزات و امکانات شعب اخذ رأی نقش دارند و باید توجه داشت که برگزاری خوب انتخابات و تسهیل در روند اخذ رأی رضایت مردم و مشارکت بیشتر را درپی خواهد داشت.

شاهچراغی انتخابات را نماد استقلال، جمهوریت و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: از همه توان و ظرفیت برای برگزاری انتخاباتی باشکوه استفاده می‌شود.

کد خبر 712103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.