شمس‌آذر قزوین از سد میهمان مازندرانی گذشت

شمس‌آذر قزوین در بازی عقب‌افتاده هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه سردار آزادگان میزبان نساجی مازندران بود که در نهایت با نتیجه نزدیک دو بر یک از سد میهمان سخت‌کوش خود گذشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، شامگاه امروز تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین در بازی عقب‌افتاده هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه سردار آزادگان میزبان نساجی مازندران بود که در نهایت با نتیجه نزدیک دو بر یک از سد میهمان سخت‌کوش خود گذشت.

بازیکنان شمس‌آذر در این بازی با ترکیب علیرضا جعفرپور (دروازه‌بان)، حسین گودرزی، مهدی محمدی، سعید کریمی، هومن ربیع‌زاده، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، امیرمحمد نسایی، پوریا سرآبادانی، رحمان جعفری و علی‌اصغر اعرابی به مصاف تیم قائمشهری رفتند.

همچنین تیم نساجی مازندران هم با محمدشهید مظاهری در درون دروازه، احسان حسینی، سعید غلامعلی‌بیگی، امیرمحمد هوشمند، امیرمهدی جان‌ملکی، محمود قائدرحمتی، مرصاد سیفی، اسماعیل بابایی، مهرداد عبدی، آریا برزگر و محمدرضا آزادی این بازی را آغاز کردند.

گل‌های شمس‌آذر قزوین را پوریا سرآبادانی هافبک نفودی این تیم در دقیقه ۱۲ و رحمان جعفری مهاجم این تیم در دقیقه ۶۳ به ثمر رساندند و تک‌گل مازندرانی‌ها هم توسط محمدرضا آزادی روی پاس گل آریا برزگر به دست آمد.

همچنین هر دو تیم در مجموع این بازی ۵ تعویض و تغییر در ترکیب اصلی خود داشتند که سهم شمس‌آذر از این تعویض‌ها ۵ بازیکن و سهم نساجی قائمشهر هم ۴ تغییر بازیکن بود.

شمس‌آذر با کسب این برد خانگی ۱۶ امتیازی شد و با تفاضل گل مثبت ۴ در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاد و نساجی هم با ثبت ششمین باخت خود ۹ امتیازی باقی ماند و به رده پانزدهم جدول رقابت‌ها نزول کرد.

کد خبر 712096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.