مورایس: همه به دنبال عدالت و حقیقت در فوتبال هستند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:در نیمه اول با کمترین اختلاف به رختکن رفتیم و در نیمه دوم دوباره تمرکزمان را به دست آوردیم که باعث پیروزی‌مان شد، بهترین را برای فوتبال ایران می‌خواهم؛ همه به دنبال عدالت و حقیقت در فوتبال هستند، اینکه کسی که قدرت ندارد را جریمه کنند، عادلانه نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، امروز _پنجشنبه، بیست‌وسوم آذر_ از ساعت ۱۵ تیم‌های سپاهان و فولاد خوزستان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری طلایی‌پوشان به پایان رسید.

ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان، در نشست خبری پس از پیروزی مقابل فولاد خوزستان در نقش‌جهان، اظهار کرد: بازی را از ابتدا خوب شروع کردیم و از بازی لذت لذت بردم، به بازیکنانم بابت تمرکز و عملکرد خوبی که داشتند تبریک و خسته نباشید می‌گویم.

وی افزود: پس از دریافت دو گل طبیعی است که عکس‌العملی از تیم فولاد ببینیم و گلی دریافت کنیم که نباید می‌خوردیم البته پیش از اینکه فولاد به گل برسد، ۲ یا ۳ موقعیت گلزنی داشتیم که تفاضل را زیاد کنیم، اما توپ وارد دروازه نشد.

سرمربی تیم سپاهان گفت: در برابر تیم باکیفیتی مثل فولاد اگر از شانس‌هایمان درست استفاده نکنیم، کار مشکل خواهد شد؛ در نیمه اول با کمترین اختلاف به رختکن رفتیم و در نیمه دوم دوباره تمرکزمان را به دست آوردیم که باعث پیروزی‌مان شد.

مورایس ادامه داد: خوشبختانه در نیمه دوم اصولی کار کردیم و یک گل دیگر زدیم البته که می‌توانستیم گل‌های دیگری بزنیم؛ بابت نتیجه به بازیکنان تبریک می‌گویم باید همینطور به کارمان ادامه دهیم، قبل از بازی نیز گفتم که فولاد از ابتدای فصل تغییر کرده و از لحاظ تدافعی فشرده‌تر شدند، بازیکنان خوبی دارند و برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.

وی در خصوص خط خوردن دانشگر از ترکیب سپاهان، تصریح کرد: رهبری و مدیریت دو موضوع مهم و سخت در زندگی یک مربی است، در مدیریت ارزش‌هایی وجود دارد که باید به آن ارزش‌ها احترام گذاشت؛ همچنین برای تیم بودن انضباط مهم است و باید طوری تصمیم‌گیری کنم که هم خودم و هم بقیه از این تصمیم خوشحال شوند، فکر می‌کنم انضباط از هر نتیجه‌ای مهم‌تر است؛ نباید فقط به خود فکر کرد، دانشگر بازیکن خوبی است.

سرمربی تیم سپاهان با بیان جمله «فکر کردن و راه رفتن بعد از کسر امتیاز از سپاهان سخت بود و به نظر من عادلانه نبود،» گفت: بهترین را برای فوتبال ایران می‌خواهم، باید همه اتفاقات در یک دنیای عادلانه رقم بخورد و دوست ندارم دستی وجود داشته باشد که بگوید باید ببری یا ببازی، زیرا همه به دنبال عدالت و حقیقت در فوتبال هستند، اینکه کسی که قدرت ندارد را جریمه کنند، عادلانه نیست.

مورایس در ادامه افزود: به عنوان انسان همه اشتباه می‌کنند و باید درس بگیریم و تجربه کسب کنیم، امیدوارم طبق ویژگی‌های فردی جلو بروید تا دنیا به شما پاداش دهد و آن زمان نیاز نیست که بجنگید، در دنیای عادلانه به افراد عادل نیاز دارید.

وی در خصوص هواداران سپاهان، اضافه کرد: بابت حضور از هواداران در هوای بارانی ممنون هستم، امیدوارم ایران ورزشگاه مسقف داشته باشد، برای بازیکنان بازی زیر باران تجربه خوبی شد؛ ساعت بازی با درخواست بازیکنان به دلیل دمای هوا تغییر پیدا کرد و از فدراسیون بابت پیش‌بینی که داشت تشکر می‌کنم، بازهم از افرادی که حضور داشتند و هوادارانی که در خانه از تلویزیون بازی را تماشا کردند، تشکر می‌کنم.

کد خبر 712088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.