شهرستان تازه‌تاسیس مانه افق روشنی پیش‌روی خود دارد

استاندار خراسان شمالی با اشاره به ظرفیت‌هایی متعدد شهرستان مانه گفت: این شهرستان تازه تاسیس افق روشنی پیش‌روی خود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _پنجشنبه بیست‌وسوم آذر_ در دیدار با مسئولان شهرستان تازه تأسیس مانه، اظهار کرد: با همت مسئولان و حمایت دولت سیزدهم برای ریل‌گذاری صحیح جهت تحولات و توسعه در شهرستان‌های تازه تأسیس استان و حرکت به سوی شرایط بهتر تلاش می‌شود.

وی افزود: تاکنون در این شهرستان‌ها اقدامات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف صورت گرفته است و برنامه‌ریزی‌ها برای استقرار ادارات و سایر اقدامات با جدیت در حال پیگیری است تا مردم این منطقه به سرعت شاهد رشد و توسعه باشند.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه با تأسیس شهرستان‌های جدید دغدغه و مطالبات بیشتر خواهد شد، گفت: شهرستان‌های تازه تأسیس در کشور بسیار است و ما در این زمینه پیشرو هستیم.

حسین‌نژاد تصریح کرد: با روحیه همدلی و اهتمام ایجاد شده بین تمام مسئولان، فرمانداران، امام جمعه و … در این شهرستان‌ها شاهد رشد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شهرستان مانه با پتانسیل‌های فراوان خود افق خوبی برای توسعه دارد، افزود: پروژه‌های زیادی نظیر محرومیت‌زدایی و انتقال آب، راه و … نیز در استان در حال انجام است که به تسریع این روند کمک خواهد کرد.

کد خبر 712072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.