قاچاقچیان سلاح و مهمات توسط مرزبانان سیستان و بلوچستان زمین‌گیر شدند

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: با هوشیاری مرزداران سیستان و بلوچستان، طی دو عملیات مسلحانه با قاچاقچیان مسلح، تعداد ۴۸ قبضه سلاح از انواع سلاح سبک و نیمه‌سنگین و تعداد ۳۹ تیغه خشاب مربوطه کشف و یک نفر قاچاقی دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی مرزبانی استان، سردار رضا شجاعی اظهار کرد: مرزداران سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی در سطح حوزه استحفاظی از ورود قاچاقچیان سلاح جنگی غیرمجاز مطلع شدند و به‌منظور دستگیری و خنثی کردن اهداف سو آنها، بلافاصله تمهیدات لازم را به کار گرفتند.

وی ادامه داد: مرزداران در این عملیات پس از شناسایی معبرهای مورد نظر، با رعایت نکات امنیتی و حفاظتی، توانستند ضمن درگیری با قاچاقچیان مسلح، یک دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه موتورسیکلت را توقیف، تعداد ۴۳ قبضه انواع سلاح سبک و نیمه‌سنگین و ۳۹ تیغه خشاب مربوطه، شامل ۲۵ قبضه سلاح جنگی کلاش، ۱۳ قبضه کلت کمری، هشت قبضه سلاح شکاری، دو قبضه سلاح نیمه سنگین آر پی جی ۷ و مقادیر قابل توجهی مهمات مربوطه را کشف و یک قاچاقچی سلاح و مهمات را که قصد ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران را داشت، دستگیر کنند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: برابر اطلاعات واصله و اقرار متهم مقرر بود این سلاح‌ها برای استفاده در اقدامات تروریستی و ناامن کردن جامعه مورد استفاده قرار گیرد.

وی ضمن هشدار به قاچاقچیان، اشرار و معاندان، بر عزم جدی نیروهای مرزبانی در برخورد قاطع با هرگونه شرارت و تحرک قاچاقچیان در مرزهای استان تأکید کرد.

کد خبر 712067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.