زمین‌لرزه در آستارا خسارت نداشت

فرماندار آستارا گفت: زمین‌لرزه ۴.۵ ریشتری در این شهرستان خسارتی به دنبال نداشت و تاکنون گزارشی از دهیاری‌ها و شهرداری‌ها مبنی بر وقوع مشکلی برای شهروندان دریافت نشده ‌است.

محمدرضا شهاب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: بعد از وقوع زمین لرزه ۴.۵ ریشتری شهرستان آستارا که مرکز اصلی زلزله در شهر و بخش لوندویل بود، بررسی‌های لازم برای ارزیابی تبعات و دریافت میزان خسارت‌های احتمالی آغاز شد، اما بررسی‌های دهیاری‌ها و شهرداری‌ها، از نبود هرگونه خسارت در شهرستان در پی زمین‌لرزه بعدازظهر امروز حکایت دارد.

وی افزود: دهیاری‌ها به صورت میدانی در حال بررسی آثار زمین‌لرزه در شهرستان هستند و در صورت آسیب‌های احتمالی ارزیابان را به سرعت به منطقه اعزام خواهیم کرد.

فرماندار آستارا با بیان اینکه شدت زمین‌لرزه باعث ترس و وحشت مردم شهرستان شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به شدت زلزله و احتمال وقوع پس‌لرزه‌ها، مردم تا ۲۴ ساعت آینده هوشیاری لازم را داشته باشند.

به گزارش ایمنا، مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر در ساعت ۱۴:۳۰ امروز _پنج‌شنبه بیست‌وسوم آذر_ در عمق هشت کیلومتری زمین را ثبت کرده است.

کد خبر 712049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.