پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام به‌زودی افتتاح می‌شوند

مدیر اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام ۲۶۷ بود و امروز کمتر از ۲۰۰ پروژه باقی مانده است که تعداد قابل توجهی از آن‌ها در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مراسم نشست دوستانه مدیر کل اداره ورزش‌وجوانان اصفهان و اصحاب رسانه امروز _پنجشنبه، بیست‌وسوم آذر_ برگزار شد و جواد محمدی اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در طی روزهای اخیر رقم خورد بحث دیدار ورزشکاران و مسئولان ورزشی با رهبر معظم انقلاب بود که انرژی مضاعفی را به جامعه ورزش تزریق کرد، چراکه ایشان دیدگاه‌های ویژه‌ای در حوزه ورزش دارند و انتظاراتی که از اهالی ورزش وجود دارد را بیان کردند.

وی افزود: نکته مهم جلسه تشکرهای ایشان از اهالی ورزش بود و اینکه چراغ راه آینده کشور را ترسیم کردند، یکی از خصیصه‌های خاص این جلسه اجرای ورزش باستانی توسط نوجوانان بود، بیشتر این ورزشکاران از اهالی استان اصفهان بودند که مایه غرور استان ما است، همچنین شعار اصلی این جلسه ایران قوی، ورزش قوی بود، چراکه در جامعه امروزی ورزش نقش بسزایی ایفا می‌کند.

از ورزشکاران خود در هانگژو حمایت کردیم

مدیر کل اداره ورزش‌وجوانان با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان استان اصفهان تصریح کرد: در خصوص تجلیل از قهرمانان باید بگویم که سال گذشته مراسم تجلیل از قهرمانان را برگزار کردیم و این در شرایطی بود که پیش از آن به دلایل مختلف شاهد برگزاری این مراسم تجلیل نبودیم، در همان جلسه مطرح کردیم که یکی از اولویت‌های ما حضور پر قدرت در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو خواهد بود.

محمدی ادامه داد: کاروان نمایندگان اصفهان از لحاظ کمی جزو استان‌های برتر کشور بود، نکته مهم و اساسی دیگر پیگیری‌های مجدانه برای حمایت از ورزشکاران اصفهان بود که نتایج خوبی را هم به همراه داشت و نمونه بارز آن حضور یگانه کرمانی و ترانه احمدی در هانگژو بود.

وی با اشاره به درخشش ورزشکاران اصفهانی خاطرنشان کرد: مقام‌آوری بانوان اصفهانی نشان‌دهنده توانایی بانوان ایرانی برای درخشش در عرصه‌های بین‌المللی بود، در قسمت پاراآسیایی نیز سهم ورزشکاران اصفهان قابل توجه بود و به طورکلی در هر دو بخش آسیایی و پاراآسیایی اصفهان سهم ۱۲ درصدی داشت.

پرونده‌های حقوقی مرتبط با سال‌های گذشته است

مدیر کل اداره ورزش‌وجوانان گفت: مراسم اعزام بازیکنان و اهدای پاداش پیش از اعزام به مسابقات هانگژو از جمله فعالیت‌هایی بود که انجام دادیم و نکته مهم‌تر اینکه تفاوتی میان ورزشکاران آسیایی و پاراآسیایی قائل نشدیم، پس از بازگشت ورزشکاران از رقابت‌های آسیایی نیز مراسم باشکوهی را برای تجلیل از آن‌ها برگزار کردیم که برای اولین بار از شبکه تلویزیونی پخش شد و همه این موارد امید، باور و رغبت را ایجاد می‌کند.

محمدی در خصوص پاداش مدال‌آوران آسیایی عنوان کرد: پیرامون جوایز اهدا شده نیز باید بگویم میزان جوایزی را که مشخص کردیم مطابق با دستورالعمل کمک و جوایز قهرمانان بود، براساس آئین‌نامه ورزشکاران تیمی ۵۰ درصد از پاداش ورزشکاران انفرادی را دریافت می‌کنند، تاکید می‌کنم تفاوتی میان ورزشکاران آسیایی و پاراآسیایی قائل نشدیم، به طور کلی مراسم خوب و با شکوهی را برگزار کردیم.

وی یادآور شد: طی یک هفته گذشته سه یا چهار پرونده حقوقی را پیگیری کردیم و احکامی که براساس آن‌ها اجراییه صادر شده بود با سال‌های گذشته ارتباط داشت، مهم‌ترین پرونده ما درخصوص ورزشگاه نقش‌جهان در سال ۹۷ بود هرچند که تمام تلاش خود را برای مولدسازی به کار گرفتیم و پرونده بعدی ما به سال ۹۹ برمی‌گشت، یکی از پرونده‌ها مربوط به سال ۹۲ بود، در سال‌های اخیر مبالغ قابل توجهی را به هیئت‌های ورزشی تزریق کردیم و علاوه بر آن مراسم‌های ورزشی متعددی همچون رویداد ملی نما را در استان اصفهان برگزار کردیم و این مبالغی که امروز از حساب ما برداشته شده است مرتبط با سال‌های گذشته است.

شهدای ورزشکار از افتخارات استان هستند

مدیر کل اداره ورزش و جوانان با اشاره به مزین کردن نام اماکن ورزشی به نام شهدا تصریح کرد: در ارتباط با هیئت همگانی پرونده‌ای مفقود نشده است و چنین چیزی را تکذیب می‌کنم، یکی از دغدغه‌هایی که مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفت بحث معیشت ورزشکاران بود و در وزارت ورزش با جدیت پیگیری می‌شود.

محمدی گفت: یکی از افتخارات اساسی ما در ورزش استان ۱۲۰۰ شهید ورزشکار هستند، چراکه در کشور حدود ۵ هزار ورزشکار شهید داریم و مایه افتخار است که تعداد قابل توجهی از آن‌ها اصفهانی هستند، تمام تلاش ما این است که شهدای ورزشکار خود را به جامعه جوان و نوجوان ورزش معرفی کنیم.

وی گفت: هدف ما این است که ورزشکاران ما با هویت مکانی که در آن تمرین می‌کنند آشنا شوند و تعداد قابل توجهی از اماکن ورزشی در استان اصفهان به نام شهدا مزین شده است، بسیار مهم است که نسل امروز بداند میراث دار چه کسانی است.

مدیر کل اداره ورزش‌وجوانان در خصوص استقبال هواداران از رشته‌های ورزشی مختلف بیان کرد: حضور و حمایت هواداران از سایر رشته‌های ورزشی اتفاق مبارکی است و آئین‌نامه‌ای مبنی بر کمک و تسهیل حضور هواداران در میدان‌های ورزشی تدوین شده است، تمامی باشگاه‌های حرفه‌ای ما در مسائل فرهنگی پیش قدم بوده‌اند و در این زمینه نیز همکاری لازم را داشته‌اند.

محمدی افزود: اولین نمایشگاه تخصصی ورزش جوان و نوجوان در گلستان شهدا برگزار شد که مورد استقبال خوبی از سوی مردم قرار گرفت و ضمن اینکه مسئولان استانی نیز در این مراسم حضور پیدا کردند، برای حماسه ۲۵ آبان نیز اقدامات متعددی انجام شد و برای اولین بار نیز شاهد برگزاری مجمع خیران ورزش‌یار بودیم.

وی خاطرنشان کرد: به طور کلی در ماه‌های اخیر تعداد قابل توجهی از پروژه‌های نیمه تمام تکمیل شدند و برخی از آن‌ها نیز در آینده نزدیک تکمیل خواهند شد، در بحث حقوقی نیز موفق شدیم پیروز بسیاری از پرونده‌های حقوقی باشیم‌.

تلاش خود را برای حضور بانوان بکار گرفته‌ایم

مدیر اداره کل ورزش و جوانان پیرامون حضور بانوان در استادیوم بیان کرد: تعداد پروژه‌های نیمه تمام ۲۶۷ بود و امروز کمتر از ۲۰۰ پروژه باقی مانده است که تعداد قابل توجهی از آن‌ها در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد، برای حضور بانوان در استادیوم باید بگویم مسئولان استان مجدانه پیگیر حضور امن آن‌ها هستند.

کد خبر 712040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.