بارش برف در مناطق کوهستانی خراسان رضوی آغاز شد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: باران و برف از صبح امروز در مناطق مختلف این استان آغاز شده است و برای عصر پنجشنبه به اوج خود می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، آذر رضایی پور امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون بارش برف در مناطق کوهستانی خراسان رضوی در حال بارش است و مناطق شمالی استان به خصوص شهر «گلمکان» میزبان پدیده مه غلیظ است.

وی ادامه داد: همچنین از عصر امروز بارش باران در مناطق جنوبی خراسان رضوی شدت می‌گیرد که با توجه به رگباری بودن، احتمال وقوع آبگرفتگی در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: ناپایداری جوی تا اواخر هفته جاری، روز جمعه ادامه دارد و پس از آن به تدریج وضعیت جوی پایدار خواهد شد.

وی گفت: در شبانه روز گذشته درگز با کمینه دمای چهار درجه زیر صفر و سبزوار با بیشینه دمای ۱۸ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و خنک‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و در این مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی صفر تا هفت درجه را به ثبت رسانده است.

رضایی پور بیان داشت: از امروز دما در کلانشهر مشهد به طور موقت افزایش نسبی خواهد داشت و برای امروز به ۱۴ درجه سلسیوس خواهد رسید.

کد خبر 712025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.