تمهیدات شهرداری سنندج برای ساماندهی معتادان متجاهر

شهردار سنندج از اتخاذ تمهیدات لازم برای ساماندهی و اسکان معتادان متجاهر، کارتن‌خواب‌ها، افراد در راه مانده و متکدیان در ماه‌های پایانی سال در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سیدانور رشیدی، امروز _پنجشنبه بیست‌وسوم آذر_ در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: راه‌اندازی کمپ ماده ۱۶ در شهر سنندج با ظرفیت اسکان ۳۵۰ نفر توانسته است مشکل ساماندهی و اسکان بسیاری از معتادان متجاهر سطح شهر را حل کند.

وی افزود: گرمخانه خیابان ۱۷ شهریور نیز به ظرفیت ۵۰ نفر آماده ارائه خدمات است و سامانه‌سرای شهرداری نیز تجهیز شده که ظرفیت اسکان ۵۰ نفر را دارد.

شهردار سنندج ادامه داد: مرکز نگهداری متکدیان شهر سنندج نیز در حال مرمت و راه‌اندازی مجدد است که ظرفیت اسکان ۸۰ نفر را دارد.

رشیدی اضافه کرد: یک دستگاه مینی‌بوس هم برای افراد در راه مانده در نظر گرفته شده که در این رابطه نسبت به تهیه حداقل یک وعده غذای گرم اقدام کرده‌ایم.

وی از آمادگی شهرداری سنندج برای اسکان در راه‌ماندگان و معتادان متجاهر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه ماه‌های سردی را پیش‌رو داریم از خیران و مردم شهر سنندج درخواست می‌کنیم که اگر فرد در راه مانده‌ای را در سطح معابر شهر مشاهده کردند به ما معرفی کنند تا نسبت به اسکان آن اقدام کنیم.

کد خبر 712020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.