ثبت ۶ روز ناسالم متوالی برای اصفهان

بر اساس داده‌های موجود، در طول این هفته‌، سه روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و سه روز هوای ناسالم برای عموم در کلان‌شهر اصفهان به ثبت رسید و سهم این کلان‌شهر از هوای پاک و سالم برابر با صفر روز بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، براساس شاخص کیفیت هوای ثبت شده از تاریخ هجدهم تا بیست‌وسوم آذر، سه روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و سه روز هوای ناسالم برای عموم در کلان‌شهر اصفهان به ثبت رسیده و آلوده‌ترین منطقه شهر در طول هفته گذشته احمدآباد و سالم‌ترین منطقه شهر، سپاهان‌شهر بوده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز شنبه، هجدهم آذر، برابر با ۱۳۰، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۵۶و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۹۶ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز یکشنبه، نوزدهم آذر، برابر با ۱۲۲، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۵۸و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۹۳ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز دوشنبه، بیستم آذر، برابر با ۱۵۰، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۶۹و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۰۴ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز سه‌شنبه، بیست‌ویکم آذر، برابر با ۱۵۴، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۶۶و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۰۵ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز چهارشنبه، بیست‌ودوم آذر، برابر با ۱۵۲، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۶۷و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۰۹ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز پنجشنبه، بیست‌وسوم آذر، برابر با ۱۴۴، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۶۳و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۹۴ ثبت شده است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 712005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.