کلنگ ساخت ۷۵۰ واحد مسکونی ویژه نیروهای انتظامی استان یزد

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کلنگ ساخت ۷۵۰ واحد مسکونی ویژه نیروهای انتظامی استان یزد خبر داد و گفت: این واحدها در کمتر از دو سال به بهره‌برداری می‌رسد.

سردار احمدرضا رادان صبح امروز_ پنجشنبه بیست و سوم آذر_ در سفر خود به استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگاران استان یزد اظهار کرد: استان یزد به واسطه رزمندگانی که در دوران جنگ دارد جایگاه والا و ارزشمندی برای ما داشته و این استان ۱۷۳ شهید نیروی انتظامی تقدیم انقلاب کرده است.

وی با تاکید بر اهمیت بررسی وضعیت خدمت و نظارت در استان یزد تصریح کرد: امروز به جهت بررسی خدمات، فعالیت‌ها و مأموریت‌های نیروی انتظامی استان یزد سفری داشتیم و برنامه‌های آینده را هم توجه خواهیم کرد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور خود در مراسم یادواره ۱۷۳ شهید نیروی انتظامی استان یزد گفت: برپایی میزهای خدمت در سفرهای استانی به منظور بررسی مشکلات و موانع خدمت‌رسانی بوده است تا برای مسائل موجود راه حل پیدا کنیم.

رادان گفت: امروز بعد از سال‌ها کلنگ ساخت ۷۵۰ واحد مسکونی در استان یزد زده شد امیدواریم این واحدهای مسکونی در کمتر از دو سال به بهره‌برداری برسد و تا حدی آرامش برای همکاران ما حاصل کند.

کد خبر 712003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.