همایش ملی سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی برگزار می‌شود

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی از برگزاری همایش ملی سرمایه‌گذاری در این استان خبر داد و گفت: باید در این همایش حضوری پررنگ و جدی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، ناصر فخر موحدی امروز _ پنج شنبه بیست و سوم آذر_ در شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی، با اشاره به برگزاری همایش ملی سرمایه گذاری در استان، اظهار کرد: همایش ملی سرمایه‌گذاری فرصت خوبی برای ارائه و به نمایش گذاشتن پتانسیل‌ها و توانمندی‌های اقتصادی استان است.

وی افزود: مقرر است در این همایش پتانسیل‌های اقتصادی کشور ارائه شود و درخواست و تاکید ما این است تا اتاق اصناف، اتاق تعاون و تمام تشکل‌هایی که در کنار اتاق بازرگانی فعالیت می‌کنند، در این همایش مهم و بین‌المللی با جدیت ورود داشته باشند.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی حضور استان در این همایش را بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: اکنون که در خراسان شمالی با وجود کمبودهای موجود زیرساخت‌های خوبی در زمینه سرمایه گذاری فراهم شده، نیاز است تا این فرصت را جدی بگیریم و با استحکام در این همایش ملی شرکت کنیم.

وی هدف از برگزاری جلسات شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی را تصمیم سازی، اثربخشی و رفع مشکلات در این بخش عنوان کرد و گفت: مشکلات اصناف و بازار ابتدا در کمیته کارشناسی بررسی شود.

فخر موحدی از اقدامات و فعالیت راهبردی مطلوبی که در زمینه زنجیره ارزش در استان انجام شده است قدردانی کرد و گفت: مشکلات احصا شده در کارگروه‌های تخصصی باید پیگیری شود.

کد خبر 711984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.