دغدغه مردم در حوزه سرقت رفع می‌شود

فرمانده فراجا با بیان اینکه دغدغه‌های انتظامی مردم مدنظر پلیس قرار دارد، گفت: در آینده نزدیک با اتفاقات خوبی که رقم خورده است بحث سرقت که یکی از دغدغه‌های مردم است، رفع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان یزد ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این استان، اظهار کرد: در این سفر جمع‌بندی نظارت تخصصی را انجام می‌دهیم و کمک‌هایی را برای پیشرفت استان در حوزه انتظامی در نظر داریم.

وی با بیان اینکه پس از لطف پروردگار، همت کارکنان فراجا، سپاه، بسیج و دستگاه‌های امنیتی باعث شد تا برنامه‌های دشمنان برای ایجاد فتنه در کشور نقش بر آب شود، افزود: با دعای مردم و لطف ائمه و همت کارکنان پلیس، اجازه هیچ بروز و ظهوری در این خصوص داده نشد.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه در موضوع اخیر رخ داده در شهرستان میبد، مردم و مسئولان استان یزد و پلیس عملکرد خوبی داشتند و نمره قابل قبولی گرفتند، تصریح کرد: تلاش داریم فراجا در مسیر جلب رضایت خدا و مردم قدم بردارد و شأن و منزلت همکاران را افزایش دهیم تا پلیسی مقتدر و در تراز انقلاب اسلامی پرورش و تربیت داده شود.

وی با بیان اینکه دغدغه‌های انتظامی مردم مدنظر پلیس قرار دارد، گفت: در آینده نزدیک با اتفاقات خوبی که رقم خورده است بحث سرقت که یکی از دغدغه‌های مردم است، رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: از زمانی که کار را در انتظامی شروع کردیم، نهضت ساخت ۱۰۰ هزار خانه سازمانی در سطح کشور را در دستور کار قرار دادیم، موضوع کلنگ زنی ساخت ۷۵۷ منزل سازمانی استان یزد در تاریخ انتظامی این استان بی سابقه بوده است، اما انتظار داریم با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و کمک استاندار و اختیارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سرعت عمل کافی، این کار دنبال شود و به نتیجه برسد.

کد خبر 711976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.