ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال

در چارچوب رقابت‌های معوقه هفته پنجم لیگ‌برتر دو تیم پرسپولیس و استقلال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های معوقه هفته پنجم لیگ‌برتر دو تیم پرسپولیس و استقلال امروز _پنجشنبه بیست‌وسوم آذر _ از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی با قضاوت موعود بنیادی‌فر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

خط دروازه؛ دوباره بیرانوند و هواداران آبی‌پوش

با وجود اینکه در هر فصل جدال سرخابی‌های پایتخت از اهمیت بالایی برخوردار است، اما تقابل این دو تیم در فصل جاری حساسیت بیشتری خواهد داشت؛ چراکه شاگردان گل‌محمدی و نکونام تا این جای فصل فرازونشیب‌های متعددی را پشت سر گذاشته‌اند. بی‌شک یکی از حواشی شهرآورد کری‌خوانی بیرانوند با هواداران استقلالی خواهد بود، اما نباید فراموش کرد اگر این بازیکن درگیر حواشی روی سکوها شود، ممکن است به پرسپولیس ضربه بزند.

مدافعان؛ گئورگی به دنبال درخشش برابر آبی‌ها

با توجه به اینکه این تقابل برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است، بعید به نظر می‌رسد که مربیان سرخابی با تغییرات قابل توجهی برابر رقیب خود صف‌آرایی کنند، به همین دلیل انتظار می‌رود کادر فنی سرخ‌ها نام محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی ولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی را در خط دفاعی خود قرار دهد.

هافبک‌ها؛ جنگ در میانه میدان

بیشتر اهالی و کارشناسان فوتبال اعتقاد دارند تقابل شاگردان نکونام و گل‌محمدی در واقع جنگ میانه میدان است، چراکه این دو تیم در خط هافبک بازیکنان خلاق، خوش‌تکنیک و باتجربه‌ای را در اختیار دارند، هرچند که در این بین انتقاداتی به عملکرد برخی هافبک‌های آبی‌پوش وارد می‌شود، در هر حال این امکان وجود دارد که یحیی گل‌محمدی نام سروش رفیعی، میلاد سرلک، مهدی ترابی و سعید صادقی را در خط هافبک خود قرار دهد تا از طریق در اختیار گرفتن نبض میانه میدان شانس بسیاری برای کسب سه امتیاز داشته باشد.

مهاجم؛ همچنان در انتظار گلزنی باهویی

بی‌شک پرسپولیس از جمله تیم‌هایی به‌شمار می‌رود که انتقادات فراوانی نسبت به عملکرد مهاجمان این تیم وجود دارد و نمونه بارز آن نبیل باهویی است که تا این لحظه موفق به گلزنی برای تیم خود نشده است، با توجه به اهمیت بالای شهرآورد ۱۰۲ انتظار می‌رود شهاب زاهدی و محمد عمری بازیکنان پرسپولیس در خط حمله باشند؛ چراکه این دو بازیکن نمایش نسبتاً مطلوبی را از خود ارائه داده‌اند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی ولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، شهاب زاهدی و محمد عمری

کد خبر 711946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.