بسته جامع برای میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان تهیه شود/لزوم رفع مشکلات ورود و خروج بار

جلسه کارگروه اقتصادی استانداری اصفهان امروز در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان با حضور برخی از اعضای این کارگروه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازدید میدانی اعضای کارگروه اقتصادی استانداری اصفهان، امروز _پنجشنبه بیست‌وسوم آذر_ از میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان برگزار شد و بعضی از موضوعات و مشکلات مربوط به این میدان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سیر تکامل میدان مرکزی میوه و تره‌بار ادامه پیدا کند

محمود حقیقت‌سرشت، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان اظهار کرد: هر سیستمی نیازمند تکامل است و باید به‌صورت مستمر این مسیر طی شود، بنابراین هدف این است که سیر تکامل ادامه پیدا کند و ایرادات به‌دست مجموعه‌ها همچون مدیریت میدان میوه و تره‌بار و اتحادیه اتحادیه عمده‌فروشان میادین و دستگاه‌های اجرایی همچون سازمان‌های جهاد کشاورزی و صمت رفع شود.

وی با بیان اینکه تلاش این است که میوه و تره‌بار با کیفیت و قیمت مناسب به منزل شهروندان برسد و رضایتمندی خوبی را رقم بزند، افزود: امیدواریم با جلساتی که در این رابطه برگزار می‌شود، این بهبود اتفاق بیفتد و رفاه نسبی برای شهروندان و زحمتکشان میدان میوه تره‌بار به‌ارمغان بیاوریم.

بسته جامع برای میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان تهیه شود/لزوم رفع مشکلات ورود و خروج بار

لزوم آسیب‌شناسی توقف وانت مقابل غرفه‌ها و واسطه‌ها در میدان میوه و تره‌بار

امید شریفی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: حق و حقوق کشاورزان و غرفه‌داران در میدان مرکزی میوه و تره‌بار باید به‌نحو مطلوب ادا شود.

وی ادامه داد: البته باید توجه داشت که موضوع نرم‌افزار برای کنترل ورود و خروج بار به این میدان باید انجام شود، همچنین توقف وانت بار مقابل غرفه‌ها و واسطه‌ها باید آسیب‌شناسی شود و یک بسته جامع با همکاری دستگاه‌ها برای این میدان تهیه کنیم.

پله‌پله باید جلو برویم و به نتیجه مطلوب برسیم

جواد محمدی‌فشارکی، مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان نیز گفت: همکاران سازمان میادین دغدغه‌مند هستند تا مشکلات میدان مرکزی میوه و تره‌بار در زمینه ورود و خروج بار رفع شود.

وی با بیان اینکه در حال پیگیری هستیم و اتحادیه عمده‌فروشان میادین میوه و تره‌بار نیز پای کار است، افزود: لازم است که زیرساخت‌های ورود و خروج بار آماده شود که البته بخشی از آماده‌سازی شده و پس از ارائه نرم‌افزار طراحی شده توسط سازمان میادین شهرداری در استانداری، نقاط ضعف آن برطرف شود.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان خاطرنشان کرد: نمی‌خواهیم در لحظه اول تمام نظارت‌ها و کنترل انجام شود، بلکه باید پله‌پله جلو برویم و آهسته‌آهسته نقاط ضعف نرم‌افزار را کاهش دهیم، نیازمندی‌ها باید در آن دیده شود تا بتوانیم به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه هدف این است که بتوانیم میوه و تره‌بار را با قیمت مناسب‌تری سر سفره شهروندان قرار دهیم، ادامه داد: از تمام اعضای کارگروه که در این راستا تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنم.

بسته جامع برای میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان تهیه شود/لزوم رفع مشکلات ورود و خروج بار

سازمان جهاد کشاورزی، برنامه‌ریز و سیاست‌گذار کارگروه ساماندهی میوه و تره‌بار

جمشید اسکندری، معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان تاکید کرد: جلسه‌ای با حضور برخی اعضای کارگروه ساماندهی میوه و تره‌بار در استانداری برگزار شد که خروجی آن صورت‌جلسه‌ای بود که با دقت نظر تهیه و ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبات آن جلسه، برنامه‌ریزی انجام شد و نخستین جلسه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: مقرر شده است سازمان جهاد کشاورزی به‌عنوان برنامه‌ریز و سیاست‌گذار فعالیت کند و سایر دستگاه‌ها نیز وظایف خود را داشته باشند.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان خاطرنشان کرد: نرم‌افزاری تهیه و قرار شد هفته آینده ارائه شود تا از معایب و مزایای آن اطلاع پیدا کنیم؛ استفاده از آن موجب می‌شود بسیاری از فعالیت‌های فیزیکی به‌ویژه در حوزه بازرسی رفع می‌شود، زیرا با تحلیل اطلاعات می‌توان مشکلات را شناسایی و رفع کرد.

کد خبر 711942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.