پیکر چهار شهید گمنام وارد کردستان شد

پیکر چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز (پنجشنبه) از طریق پلیس راه سنندج _ کرمانشاه وارد کردستان شد و مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، پیکر چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز _پنجشنبه بیست‌وسوم آذر_ از طریق پلیس راه سنندج _ کرمانشاه وارد کردستان شد و مورد استقبال مسئولان ارشد استان، خانواده‌های شهدا و مردم استان قرار گرفت.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان در آئین استقبال از پیکر این چهار شهید اظهار کرد: خاکسپاری شهدای گمنام در خاک کردستان مایه خیر و برکت برای استان است.

وی افزود: استقبال باشکوه از شهدا نشان از این دارد که مردم همواره قدردان مجاهدت‌های شهیدان دوران دفاع مقدس هستند.

مراسم اصلی تشییع پیکر این شهدا همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۶ آذر از میدان آزادی تا میدان انقلاب شهر سنندج برگزار می‌شود.

پیکر چهار شهید گمنام وارد کردستان شد

بعد از مراسم تشییع، پیکر مطهر سه شهید به شهرستان‌های قروه بیجار و دهگلان تحویل داده شده و یک شهد نیز در سنندج تدفین خواهد شد.

یک شهید در ستاد سپاه بیت‌المقدس کردستان در سنندج در همان روز تدفین می‌شود، همچنین شهدای شهرستان‌ها نیز در شهرستان بیجار در محل کارخانه سیمان، در دهگلان در محل پارک لاله و در قروه نیز در حوالی روستای قلعه تدفین و خاکسپاری خواهند شد.

کد خبر 711939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.