ارائه ۷۵ هزار سرویس بین‌شهری در پایانه مرکزی قم

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: طی هفت ماه سال جاری ۷۵ هزار و ۷۰۰ سرویس خروجی تاکسی و اتوبوس وجود داشته است که ۳۵ درصد تاکسی و مابقی اتوبوس‌هایی هستند.

زین العابدین قراچورلوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: طی سال جاری ۱۶ میلیارد تومان بودجه برای این سازمان اختصاص داده شده است و نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش بودجه‌ای داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه پایانه‌های مسافربری به خدمت‌رسانی می‌پردازند، افزود: در این پایانه‌ها و محل استقرار اتوبوس‌ها مسافران، خدمات لازم ارائه می‌شود و اتوبوس‌هایی که متعلق به شرکت‌های زیر نظر اداره راهداری هستند، فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم خاطرنشان کرد: به اتوبوس‌ها و مسافران در مدت زمان حضور در پایانه‌ها خدمات لازم ارائه می‌شود و حدود هفت هکتار فضا در پایانه مرکزی برای خدمت‌رسانی در نظر گرفته شده است.

قراچورلوی گفت: شهر قم دارای پایانه مرکزی کوثر و سه پایانه دیگر است که یکی در میدان ۷۲ تن با نام پایانه ۷۲ تن و دیگر پایانه در سمت غربی قرار دارد، پایانه‌ای نیز در خیابان خرمشهر است و افرادی که قصد سفر به جنوب کشور را دارند از این مقصد حرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به طرح جامع حمل‌ونقل و مطالعات انجام گرفته، سازمان به دنبال تجهیزات بیشتر و ارائه خدمات بهتر است؛ بنابراین طی هفت ماه سال جاری ۷۵ هزار و ۷۰۰ سرویس خروجی تاکسی و اتوبوس وجود دارد که ۳۵ درصد تاکسی و مابقی اتوبوس‌هایی هستند و زائران را جابه‌جا می‌کنند.

کد خبر 711937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.