کنترل ورود و خروج بار در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان با نرم‌افزار

مدیر میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهرداری اصفهان گفت: قرار شد هفته آینده نرم‌افزاری که سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری تولید کرده است، در جلسه‌ای در استانداری ارائه و تحویل سازمان جهاد کشاورزی شود و پس بررسی معایب، به‌صورت عملیاتی برای ورود و خروج یا تناژ بار استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اسماعیل آقاجان‌مولایی امروز _پنجشنبه بیست‌وسوم آذر_ در حاشیه بازدید کارگروه میوه و تره‌بار استانداری از میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان اظهار کرد: با دعوت این کارگروه، جلسه‌ای میدانی در رابطه با هوشمندسازی این میدان و کنترل ورود خروج بار تشکیل شد.

وی افزود: ابتدا بازدید میدانی از تالارها و محوطه سبزی و محل و ورود و خروج و عوارضی میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان انجام شد و در ادامه جلسه‌ای تشکیل و مواردی در رابطه با این میدان مطرح شد.

مدیر میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: قرار شد هفته آینده نرم‌افزاری که سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تولید کرده است، در جلسه‌ای در استانداری ارائه و تحویل سازمان جهاد کشاورزی شود و پس از بررسی معایب، به‌صورت عملیاتی برای ورود و خروج یا تناژ بار استفاده شود.

آقاجان‌مولایی اضافه کرد: پس از ارائه نرم‌افزار، با نظر استانداری و سازمان جهاد کشاورزی به‌عنوان متولی این امر، استفاده از نرم‌افزار طراحی شده توسط سازمان میادین، تأیید خواهد شد.

کد خبر 711909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.