ترکیب احتمالی سپاهان برابر فولاد خوزستان

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف فولاد خوزستان می​رود که هیچ غایبی برای این دیدار ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال سپاهان در دیداری معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، امروز _پنجشنبه، بیست‌وسوم آذر_ از ساعت ۱۵ به مصاف فولاد خوزستان می‌رود. ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان برای این دیدار تمام نفرات خود جز امید نورافکن را در اختیار دارد و مانند دیدارهای قبلی با خیالی آسوده می‌تواند ترکیب اصلی تیمش برای این بازی را انتخاب کند. مورایس در بازی‌های قبلی نشان داده است در انتخاب ترکیب اصلی تا چه حد غیرقابل پیش‌بینی است و در بازی فردا هم مشخص نیست او چه نقشه‌ای در سر دارد.

معمای زوج دانشگر در خط دفاع

یکی از تکراری‌ترین چالش‌ها در مورد ترکیب سپاهان زوج محمد دانشگر در قلب دفاع سپاهان است. محمد قربانی در دو بازی اخیر سپاهان به عنوان مدافع میانی به کار گرفته شده است اما اشتباهات او در بازی با مس رفسنجان شاید باعث شود دوباره هادی محمدی به ترکیب اصلی راه پیدا کند و قربانی همچون قبل یک خط جلوتر در هافبک دفاعی بازی کند. دو سمت خط دفاعی مانند دروازه‌بان تیم که پیام نیازمند خواهد بود، قابل حدس است و رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت.

ترکیب جدید خط هافبک و یک ابهام

با نیمکت‌نشینی محمدجواد حسین‌نژاد و حضور قربانی در خط دفاع، در بازی با مس رفسنجان ترکیب جدید خط هافبک سپاهان با محمد کریمی، برایان دابو و فرشاد احمدزاده تشکیل می‌شود، اما این احتمال وجود دارد که در صورت حضور محمد قربانی در خط هافبک، دابو نیمکت‌نشین شود و قربانی به عنوان هافبک دفاعی تیم به کار گرفته شود. در هر صورت اگر مورایس تصمیم بگیرد از قربانی در خط دفاع استفاده نکند، سورپرایزهای جالبی در این منطقه از زمین رقم می‌خورد زیرا یکی از بازیکنان ترکیب اصلی سپاهان در بازی قبلی به نیمکت منتقل می‌شود، حال این بازیکن ممکن است محمد قربانی باشد یا یکی از مهره‌های دفاعی خط هافبک مثل دابو یا کریمی.

تغییرات احتمالی در خط حمله

ژوزه مورایس در بازی با مس رفسنجان با بازی دادن به کاوه رضایی و عیسی آل‌کثیر نشان داد تا چه حد می‌تواند غیرقابل پیش‌بینی باشد. این دو مهاجم در بازی برابر مس رفسنجان عملکرد بدی نداشتند، اما اسدی و مغانلو که از اواسط نیمه دوم وارد زمین شدند عملکرد بهتری داشتند و شاید همین موضوع باعث شود مورایس از اسدی و مغانلو در کنار رضا شکاری در خط حمله استفاده کند به این شکل که مغانلو مهاجم نوک خواهد بود و اسدی و شکاری در سمت راست و چپ خط حمله به کار گرفته می‌شوند.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر فولاد خوزستان به شرح زیر است:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، هادی محمدی، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، محمد کریمی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی، رضا شکاری و شهریار مغانلو

کد خبر 711894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.