صبر و پایداری جانبازان الگویی برای نسل‌های جدید است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در دیدار با تعدادی از جانبازان دفاع مقدس گفت: صبر و پایداری جانبازان در برابر رنج‌های ناشی از جنگ الگویی برای نسل‌های جدید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل داور نوری _شامگاه چهارشنبه بیست‌ودوم آذر_ در راستای تکریم ایثارگران با تعدادی از جانبازان دفاع مقدس استان اردبیل دیدار و اظهار کرد: صبر، پایداری، استقامت و از خودگذشتگی جانبازان و تحمل ستودنی این عزیزان در برابر رنج‌های ناشی از جنگ الگویی برای نسل‌های جدید است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در این دیدارها ضمن تأکید بر لزوم تکریم ایثارگران در جامعه اسلامی گفت: صبر و پایداری جانبازان به ویژه جانبازان گرانقدر هفتاد درصد الگویی کامل برای نسل‌های جدید است زیرا این عزیزان علاوه بر حماسه‌آفرینی در دوران دفاع مقدس، رنج و دشواری‌های بعد از جنگ را نیز با نهایت غیرت تحمل نموده و خم به ابرو نیاورده‌اند.

نوری افزود: جانبازان گرانقدر نماد ایثار و فداکاری هستند و به عنوان قهرمانان ملی و دینی ایران اسلامی محسوب می‌شوند و به همین دلیل الگوسازی از این عزیزان بر عهده نهادهای فرهنگی است تا نسل‌های بعدی، سبک زندگی جانبازان گرانقدر را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل تصریح کرد: زمانی که کشور عزیزمان در اثر هجوم ناجوانمردانه رژیم منحوس بعثی نیاز مبرم به دفاع داشت، جوانانی از این مرز و بوم وارد میدان شده و با قدرت ایمان و ولایتمداری خود، محاسبات دشمن را بر هم زدند و عزت و اقتدار و تمامیت ارضی ایران اسلامی را حفظ کردند، بنابراین اکنون نوبت مردم و مسئولان است تا ضمن تکریم ایثارگران، آنها را به عنوان الگو در زندگی خود قرار دهند.

کد خبر 711884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.