مسکن مهم‌ترین محرومیت محرومان است

امام جمعه کرمانشاه گفت: یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی، محرومیت‌زدایی است و مهم‌ترین محرومیت محرومین، مسکن است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حاج حبیب الله غفوری در دیدار امروز _چهارشنبه بیست‌ودوم آذر_ با مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، این بنیاد را یکی از ابتکارات خاص و ویژه حضرت امام خمینی (ره) خواند و اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، در طول سال‌های فعالیت خود، کارهای بزرگ و بی بدیلی در زمینه ساخت و واگذاری هزاران واحد مسکونی، تجاری و اداری به اقشار مختلف جامعه انجام داده است.

وی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین، با همکاری و هماهنگی با نهادهای دیگر انقلابی مانند جهاد سازندگی و کمیته امداد، در حمایت از محرومین و رفع محرومیت زدایی در سطح کشور نقش مؤثری داشته است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه تأمین مسکن محرومان و توسعه و عمران روستاها و شهرها در چهارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های نظام اصلی‌ترین هدف این بنیاد است، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با توجه به جایگاه ویژه مسکن در فرهنگ اسلامی ایرانی، باید اهتمامش معطوف ایجاد محیط‌های مناسب برای تربیت فرزندان، اجتماع خانواده و فضای انس و الفت باشد. این نهاد، با توجه به اهمیت مسکن برای جوانان و ازدواج و ازدیاد نسل، در مسئله مسکن برای این گروه قدم‌های مؤثری برداشته است.

وی با مروری بر اهمیت مسکن برای جوانان، ازدواج و ازدیاد نسل اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی، محرومیت‌زدایی است و مهم‌ترین محرومیت محرومین، مسکن است. مجموعه‌ی بنیاد مسکن، با ایجاد مسکن، چند وجه الهی، ارزشی، اسلامی و انقلابی را همزمان پوشش می‌دهد.

در پایان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، ضمن قدردانی از خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه عنوان کرد: این نهاد، با تلاش و توکل بر خداوند متعال، در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی و رضایت امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب، مسیر خود را ادامه خواهد داد.

کد خبر 711864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.