وفاق همگانی لازمه داشتن ایران قوی و ورزش قوی

مدیر کل ورزش و جوانان در مجمع سالیانه هیات فوتبال استان اردبیل گفت: لازمه داشتن ایران قوی و ورزش قوی وفاق همگانی،همدلی و همکاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمد علی پهناور عصر امروز چهارشنبه _بیست و دوم آذر_ در مجمع سالیانه هیأت فوتبال استان اردبیل با اشاره به اینکه ورزش استان اردبیل در ادوار گذشته افتخارات بزرگی کسب کرده است، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، برای داشتن ایران قوی و ورزش قوی نیازمند وفاق همگانی در بین بدنه ورزش هستیم.

وی افزود: داشتن ورزش قوی، نیازمند درآمد پایدار و مستمر است برای همین باید به دنبال درآمد برای هیأت‌های ورزشی استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: از دیگر مؤلفه‌ها برای داشتن ورزش قوی، ارتقا زیر ساخت‌های ورزشی است که برای توسعه و پیشرفت ورزش از الزامات ضروری در ورزش است.

پهناور با بیان اینکه جامعه ورزش نیازمند الگو سازی مناسب است، تصریح کرد: الگوهای اخلاقی خوبی در بین ورزشکاران جامعه ما وجود دارند و ما باید به ورزش نگاه فرهنگی و تربیتی داشته باشیم و از همین حوزه بتوانیم الگو سازی مناسب اخلاقی و ورزشی را برای جامعه به ویژه برای نوجوانان و جوانان معرفی کنیم.

کد خبر 711842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.