سازماندهی ۱۰۷ تیم فوتبال و فوتسال در استان اردبیل

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: ۱۰۷ تیم فوتبال و فوتسال در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه سازماندهی شده و لیگ باشگاهی و مسابقات رسمی در همه رده‌های سنی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، صمد نوتاش عصر امروز _چهارشنبه بیست‌ودوم آذر_ در جلسه مجمع سالانه هیئت فوتبال استان که با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد، اظهار کرد: استان اردبیل در واقع یکی از استان‌های فوتبال‌خیز کشور بوده و علی‌رغم نبود تیم لیگ برتری از این استان، طرفداران فوتبال با شور و نشاط خاصی این ورزش را دنبال می‌کنند.

وی با قدردانی از شهرداری و شورای شهر اردبیل به منظور حمایت و احیا تیم فوتبال شهرداری، گفت: خوشبختانه فعالیت ورزش فوتبال در استان اردبیل روند صعودی داشته و امیدواریم با حمایت‌های صورت گرفته از طرف مسؤولان استان شاهد پیشرفت روز افزون باشیم‌.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل افزود: در سال ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲، در سطح استان اردبیل ۶۰ تیم فوتبال و ۴۷ تیم فوتسال سازماندهی شده است که لیگ باشگاه‌های استان را در تمامی رده‌های سنی برگزار می‌کنیم.

وی از برگزاری سه هزار مسابقه رسمی فوتبال و فوتسال خبر داد و تصریح کرد: ۳۵۶ بازی رسمی لیگ در باشگاه‌های استان و در کل حدود سه هزار مسابقه رسمی فوتبال و فوتسال تا به امروز برگزار شده است.

وی بیان کرد: ۴۷ نفر از داورهای استان اردبیل در مسابقات لیگ‌های مختلف کشور قضاوت می‌کنند و شاهد پیشرفت چشم‌گیر در حوزه داوری استان اردبیل هستیم.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: ۱۲ مرکز هزینه برای سال جدید پیش‌بینی کردیم که در حدود ۹ میلیارد ریال مورد نیاز فعالیت‌های هیئت فوتبال استان است که برآورد کردیم هفت میلیارد ریال از این مبلغ تأمین شود.

کد خبر 711840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.