استفاده از VAR در دربی پایتخت شروع یک تغییر خوب است / امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: این شروع یک تغییر است و امیدوارم همه ورزشگاه‌ها VAR داشته باشند و از این موضوع استقبال می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل فولاد خوزستان در چارچوب دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر اظهار کرد: این دیدار قرار بود ماه‌ها پیش برگزار شود، فولاد نسبت به ابتدای فصل پیشرفت کرده و تیمی رقابتی، جنگنده و خوب است؛ بنابراین بازی فردا طبق انتظارها باکیفیت خواهد بود. فولاد فصل گذشته کار را برای ما در اصفهان سخت کرد، بدین ترتیب از بازی فردا انتظاری ندارم و فقط امیدوارم هواداران در ورزشگاه حضور پیدا کنند و با تشویق‌های آن‌ها سود لازم را ببریم.

وی افزود: تیم ما باید عملکرد خود را نمایش دهد، درحال پیشرفت هستیم اما باید عملکرد باکیفیتی داشته باشیم‌. برای هر دو تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بازی باکیفیتی را رقم بزنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان درخصوص حواشی عجیب داوری در لیگ ترکیه تصریح کرد: اتفاقات عجیبی در ترکیه برای داور افتاد، مشخص نیست چرا رئیس فدراسیون چنین تصمیمی گرفته است، به فکر برد هستیم و باید اشتباهات‌مان را درک کنیم، تبعیض قائل نشویم و همه با یکدیگر همبستگی داشته باشند.

ژوزه مورایس درخصوص استفاده از VAR در دربی پایتخت خاطرنشان کرد: هرچیزی که بازی با عدالت را رقم بزند، مشکلی نیست اجرا شود، این شروع یک تغییر است و امیدوارم همه ورزشگاه‌ها VAR داشته باشند و از این موضوع استقبال می‌کنم. کنار خط به آرامش نیاز است، بازی خیلی چیزها هست و مربی کنار خط نیست و بازیکنان داخل زمین هستند؛ بازیکن باید بهترین عملکرد خود را داشته باشد،

وی ادامه داد: تمرکز من روی کمک به بازیکنان و حمایت از آن‌ها است و برخی مواقع اتفاقات ساده و عادلانه نیست و برخی مواقع انسان‌ها احساسی عمل می‌کنند. دید همه متفاوت است، فوتبال یک بازی برای لذت بردن مردم است که ارزش‌های انسان را دارد، باید عادلانه باشیم و باید به قوانین احترام بگذاریم.

سرمربی طلایی‌پوشان در پایان گفت: باید به بازیکن، داور، هوادار و چیزهایی که ارزش بیشتری از نتیجه دارد، احترام بگذاریم، ورزش برای در کنار یکدیگر بودن و مانند یک مهمانی است که همه باید بیایند و لذت ببرند. همه به فکر بردن هستند اما همه نمی‌توانند در یک‌زمان برنده باشند، زمان بردن برای همه می‌رسد و باید بتوانیم باخت را قبول کنیم و به حریف احترام بگذاریم و سپس از اشتباه‌مان درس بگیریم و بهترین عملکرد را داشته باشم.

کد خبر 711838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.