کاروان اهالی بهشت امروز مهمان نایین و شرق استان اصفهان بود

کاروان اهالی بهشت حامل پیکر پاک هفت شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز مهمان مردم شهرستان نایین، ورزنه و کوهپایه بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، امروز _چهارشنبه بیست و دوم آذر_ حال و هوای شهرستان نائین بهشتی بود و مردم به میهمانی لاله‌ها دعوت شده بودند؛ مسافران کاروان بهشت امروز این شهر را با حضور خود عطرآگین کردند.

مردم نائین انتظار می‌کشیدند که آخر چه زمان کاروان بهشتیان به این شهرستان می‌رسد که امروز حضور پربرکت لاله‌های گمنام و استقبال مردم شهیدپرور و دلداده این شهرستان دیدنی و وصف‌نشدنی بود.

کاروان اهالی بهشت صبح امروز با استقبال گرم دانش‌آموزان دختر و پسر شهرهای نائین، بافران و روستای مزرعه امام و محله محمدیه رو به رو شده و در آغوش گرم آن‌ها قرار گرفتند.

کاروان اهالی بهشت امروز مهمان نایین و شرق استان اصفهان بود

پس از آن انتظار مردم شهرستان نائین به سر رسید و زمان ملاقات در میدان امام خمینی (ره) شهر نائین فرا رسید.

آحاد مردم این شهرستان، عاشقانه و عارفانه با کاروان شهدای گمنام همراه شدند، خیابان علی‌رغم بلند بودن، دیگر کوتاه بود و کسی سر از پا نمی‌شناخت و هر لحظه تصمیم نزدیک شدن به پیکر مطهر شهدای گمنام در افکار مرور می‌شد، اما حیف که جمعیت بسیار مردم و دلدادگان اجازه این کار را نمی‌داد.

پس از تشییع پیکر مطهر شهدا و همراهی با کاروان، سرانجام مسیر به آستان مقدس امامزاده سلطان سید علی (ع) ختم می‌شود و مردم در آرامشی سکوت‌ناپذیر به زیارت شهدا مشغول می‌شوند.

کاروان اهالی بهشت امروز مهمان نایین و شرق استان اصفهان بود

پس از شهرستان نائین، کاروان اهالی بهشت به شهرستان ورزنه رسید و از میدان رسالت تا گلزار شهدا در مسیر سه کیلومتری بدرقه با حضور مردم شهیدپرور بدرقه شد، همچنین اهالی کویر نشین شهرستان کوهپایه و شهر تودشک در شرق استان هم با کاروان اهالی بهشت وداع کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، استان اصفهان از ۱۶ تا ۲۶ آذرماه میزبان کاروان اهالی بهشت و پیکر مطهر شهدای گمنام است؛ شنبه شهرستان نائین به صورت مجدد میزبان شهدای گمنام است که در این روز شهر انارک به عطر شهدا آغشته می‌شود.

کاروان اهالی بهشت امروز مهمان نایین و شرق استان اصفهان بود

کد خبر 711827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.