تمرکز مدیریت شهری سنندج بر افزایش سرانه فضای سبز

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج گفت: افزایش سرانه فضای سبز شهری با احداث بوستان‌ها و پارک‌های درون محله‌ای در راستای رفاه حال شهروندان و توسعه همه جانبه شهری در دستور کار شورا و شهرداری سنندج قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، فرهاد میمنت‌آبادی، بعدازظهر امروز _چهارشنبه بیست‌ودوم آذر_ در جلسه کمیسیون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای شهر سنندج اظهار کرد: با توجه به اصل «گردشگری، محور توسعه» و تمرکز آن بر پروژه‌های گوناگون، افزایش سرانه فضای سبز شهری با احداث بوستان‌ها و پارک‌های درون محله‌ای در راستای رفاه حال شهروندان و توسعه همه‌جانبه شهری عملیاتی شده است که برخی از پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده و برخی نیز در مراحل مختلف اجرایی و عملیاتی قرار دارد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون مشغول شناسایی و تبدیل زمین‌های انبوه کاری شده فعلی به بوستان هستیم، افزود: یکی از راه‌های مبارزه با پدیده ناهنجار زمین‌خواری توسعه پارک‌ها و بوستان‌ها در زمین‌های خالی با کاربری فضای سبز است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج گفت: در این راستا به تعامل همه مجموعه‌ها نیاز داریم که برآیند این تعامل‌ها از جمله تعامل بین ادارات به نفع مردم خواهد بود و به تسریع در حل مشکلات منتهی می‌شود.

میمنت‌آبادی ادامه داد: هر اقدامی که صورت می‌گیرد در راستای ادای دین مجموعه شورا به مردم بوده که در رأس آن خدمت‌گزاری بی‌منت به مردم است.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه شورا و شهرداری با مبنا قرار دادن ضوابط و مقررات با سایر ادارات در تعامل است، خاطرنشان کرد: شهرداری نیز باید شرایط را برای ایجاد تفرجگاه‌ها در راستای ایجاد شور و نشاط بیشتر در همشهریان در سطح شهر فراهم کند.

کد خبر 711823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.