پروژه راه‌آهن شهرکرد ۴۸ درصد پیشرفت دارد

معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور با بیان اینکه پروژه راه‌آهن شهرکرد ۴۸ درصد پیشرفت دارد، گفت: این پروژه تا پایان دولت سیزدهم شهرکرد به خط راه‌آهن کشور متصل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، عباس خطیبی امروز _چهارشنبه بیست‌ودوم آذرماه_ در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از ابتدای امسال دو پروژه راه‌آهن همدان- سنندج، و بستان‌آباد- تبریز افتتاح شده است، اظهار کرد: در نظر داریم پس از افتتاح راه‌آهن میانه- اردبیل، راه‌آهن شهرکرد را به عنوان به شبکه ریلی کشور متصل کنیم.

وی با بیان اینکه برای اتصال شهرکرد به شبکه ریلی کشور به ۹ کیلومتر خط ریلی نیازمند داریم، افزود: ۶۵ درصد زیرسازی‌های پروژه راه‌آهن شهرکرد صورت گرفته است و به زودی پروژه روسازی را آغاز خواهیم کرد.

معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور ادامه داد: این پروژه از پروژه‌های دارای اولویت است و بنا داریم حداکثر تا پایان دولت سیزدهم شهرکرد را به خط راه‌آهن کشور متصل کنیم.

خطیبی با اشاره به اینکه پروژه راه‌آهن شهرکرد ۴۸ درصد پیشرفت دارد، افزود: کوهستانی بودن منطقه باعث کندی اجرای پروژه شده و تلاش داریم عملیات روسازی خرید ریل، و سوزن را به زودی شروع کنیم.

وی با اشاره به این‌که ساخت دو ایستگاه راه‌آهن استان پیشرفت ۲۱ درصدی دارد، گفت: دو ایستگاه شهرکرد و سفیددشت در دست اجرا است، و در خصوص جانمایی ایستگاه راه‌آهن شهرکرد سعی شده است بهترین مکان را برای ساخت این ایستگاه انتخاب کنیم.

کد خبر 711822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.