اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی به‌صورت همزمان در منطقه ۳ اراک

مدیر منطقه سه شهرداری اراک گفت: پروژه‌های متعدد عمرانی به صورت همزمان در سطح این منطقه در حال اجرا است.

محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: در راستای استفاده به هنگام و مطلوب شهروندان از فضاهای شهری، پروژه‌های متعدد عمرانی از قبیل روکش آسفالت، جدول‌گذاری، سنگ‌فرش، پله‌گذاری و بازگشایی و تعریض معابر شهری در سطح منطقه سه اراک در حال انجام است.

وی افزود: در راستای رفع نقاط حادثه‌خیز در سطح منطقه سه اراک، عملیات اجرایی دیوار حائل سنگی خیابان انقلاب محله سنجان به عنوان یکی از پروژه‌های مهم عمرانی منطقه، اخیراً آغاز و در حال انجام است.

مدیر منطقه سه شهرداری اراک گفت: از آنجا که رسیدگی به محله‌های هدف بازآفرینی شهری و کم‌برخوردار از اهمیت ویژه‌ای برای مدیریت شهری برخوردار است، در این راستا عملیات کندمان و پله‌گذاری کوی سجادیه (باغ خلج) با هدف تسهیل در تردد شهروندان ساکن در این محله شهری، در حال انجام است.

رضایی بازگشایی و تعریض معابر منطقه سه اراک را یکی از سیاست‌های مهم کاری منطقه سه شهرداری عنوان کرد و گفت: در هفته دوم آذر ماه سال جاری عملیات اجرایی برای تخریب هشت باب مغازه برای بازگشایی بلوار غدیر واقع در محله فیجان آغاز شده و در تلاش هستیم با تسریع در عملیات تخریب، گامی مهم در راستای بازگشایی بلوار غدیر که از اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر است، برداریم.

وی تاکید کرد: در حوزه بهبود وضعیت معابر سطح منطقه، اخیراً عملیات آسفالت محله کرهرود کوچه‌های فرعی و اصلی انتهای خیابان حکمت، کوی امام علی (ع) کوچه شهید آقامحمدی و خیابان مطهری محله شهدای صفری انجام و سنگ فرش پیاده‌راه خیابان شهید حقانی محله رودکی در حال انجام است.

مدیر منطقه سه شهرداری اراک ادامه داد: اجرای عملیات جدول‌گذاری با هدف هدایت صحیح آب‌های سطحی و به‌ویژه ساماندهی فضای محیطی شهر، یکی از پروژه‌های در دست اقدام منطقه است.

رضایی گفت: در حال حاضر عملیات جدول‌گذاری کوچه شهید آقا محمدی محله کوی امام علی (ع) انجام و جدول‌گذاری کوچه شاملو، کوچه ولایت هفت این محله در دست اقدام است و در تلاش هستیم تا قبل از بارندگی‌ها این پروژه را به اتمام برسانیم.

کد خبر 711795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.