مهلت ثبت‌نام دوباره برای داوطلبان کنکور و آزمون فرهنگیان فراهم شد

ثبت‌نام با تأخیر متقاضیان شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم در دانشگاه فرهنگیان در روزهای بیست‌وهفتم و بیست‌وهشتم آذر فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم در دانشگاه فرهنگیان می‌رساند، با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی که در زمان مقرر (از پنجم تا پانزدهم آذر سال جاری) موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند، امکان ثبت‌نام با تأخیر برای این‌دسته از داوطلبان از روز دوشنبه، بیست‌وهفتم آذر تا روز سه‌شنبه بیست‌وهشتم آذر در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org فراهم خواهد شد.

بنابراین داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های تاریخ پنجم، نهم و یازدهم آذر سال جاری که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس است، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

لازم به تاکید است این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.

در ضمن برای داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند نیز امکان ویرایش اطلاعات در بازه زمانی فوق میسر است. آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم در دانشگاه فرهنگیان در روزهای پنجشنبه و جمعه، ششم و هفتم اردیبهشت  ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

کد خبر 711765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.