نظارت ۱۶ تیم مشترک بر بازار شب یلدا در کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به نظارت ۱۶ تیم نظارتی مشترک بر بازار شب یلدا در استان کرمانشاه، گفت: با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، قهرمان شاهی امروز _چهارشنبه بیست و دوم آذر_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح‌های نظارتی در بازار شب یلدا، اظهار کرد: این طرح از تاریخ پانزدهم آذر در استان کرمانشاه آغاز شده است و تا سی‌ام آذر ادامه خواهد داشت که این نظارت‌ها با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صمت و اتاق اصناف به صورت مشترک انجام می‌شود.

وی افزود: نظارت بر بازار شب یلدا بر اقلامی از قبیل آجیل، خشکبار، مرغ، گوشت، میوه و تره بار است که از در نیمه دوم آذر ماه به صورت جدی انجام خواهد گرفت و و هرساله این نظارت‌ها با تیم و اکیپ‌های مختلف در سطح بازار دنبال می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه گشت و بازرسی از بازار شب یلدا در تمامی شهرستان‌ها برقرار است، تصریح کرد: این نظارت‌ها به صورت محسوس و نامحسوس در ۲ شیفت صبح و بعد از ظهر و در قالب تیم‌های چهارنفره متشکل از نمایندگان نظارتی از چهار دستگاه نام برده در روند اجرا است.

شاهی با اشاره به تعداد اکیپ‌های نظارتی در سطح استان کرمانشاه، تاکید کرد: در شهر کرمانشاه سه اکیپ نظارتی و در سایر شهرستان‌ها هر کدام یک اکیپ با ترکیب چهار دستگاه متولی بر امر نظارت کار نظارت بر بازار شب یلدا را دنبال می‌کنند که مجموعاً در استان کرمانشاه هم اکنون ۱۶ تیم نظارتی در استان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه تاکنون با چندین مورد تخلف برخورد شده است، گفت: در صورت بروز تخلف در حوزه گران فروش و کم فروشی از سوی فروشندگان اقلام شب یلدایی علاوه بر برخورد لسانی در صورت تکرار تخلف با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی ارجاع داده می‌شود آمار نهایی متخلفان بازار شب یلدا پس از پایان نظارت‌ها به اطلاع خواهد رسید.

کد خبر 711749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.