پیشرفت پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید دانشگر سمنان

معاون امور فنی و زیربنایی شهرداری سمنان از تداوم فعالیت‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان در پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید دانشگر سمنان خبر داد.

کوروش حصیرباف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان، اظهار کرد: فعالیت‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان در پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید دانشگر سمنان در جریان است.

وی افزود: عملیات اجرایی قالب بندی و آرماتوربندی عرشه دهانه دوم، ساخت قرنیز و اجرای رمپ‌های ورودی و خروجی تقاطع توسط عوامل عمرانی و اجرایی سازمان‌های زیر نظر این معاونت صورت گرفته است.

معاون امور فنی و زیربنایی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: عملیات بتن ریزی و اجرای راکفیل رمپ شرقی و غربی در حال انجام بوده و بتن‌ریزی مرحله نخست دهانه دوم شرقی عرشه تقاطع به پایان رسیده است.

حصیرباف با اشاره به تاکید شهردار سمنان مبنی بر اجرای دقیق این پروژه طبق برنامه زمان‌بندی شده، تصریح کرد: در بازدید شهردار سمنان به همراه معاونان و مدیران شهری و نماینده پیمانکار پروژه از تقاطع غیرهمسطح شهید دانشگر سمنان، آخرین وضعیت روند اجرایی پروژه و مباحث مالی مرتبط با آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و دستورات لازم در جهت رفع موانع بر سر راه تکمیل این پروژه صادر شد.

کد خبر 711721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.