۹۴۱ نفر در گلستان از طریق مراکز کاریابی‌ غیردولتی مشغول به‌کار شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: مراکز کاریابی غیردولتی این استان، امسال ۹۴۱ نفر از متقاضیان را به واحدهای تولیدی معرفی و زمینه اشتغال آن‌ها را فراهم کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی حسینعلی خواجه مظفری در رویداد مردمی اشتغال استان گلستان با محوریت تأمین نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و خدمات در گنبدکاووس از ثبت‌نام ۲ هزار و ۳۰۰ کارجوی دیگر استان در سامانه کاریابی خبر داد و اظهار کرد: ۶۳۴ کارفرما با ظرفیت ایجاد شغل برای چهار هزار و ۹۲۵ نفر از طریق دفاتر کاریابی در سامانه جست‌وجوی شغل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نام‌نویسی کردند.

وی افزود: گلستان ۳۱ مرکز کاریابی دارد که چهار دفتر گنبدکاووس با توجه به عملکرد خوب موفق شدند جایگاه نخست استانی را در حوزه کاریابی از آن خود کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه دو دفتر کاریابی خارجی در استان در دست افتتاح است، خاطرنشان کرد: در رویداد امروز به میزبانی گنبدکاووس، ۳۰ کارفرما برای جذب بیش از ۵۰ نفر در شغل‌هایی همچون حسابداری، کارگر ساده، مدیر فروش، انباردار، راننده و بازاریاب در این شهرستان به میدان آمدند.

کد خبر 711720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.