نخستین پارکینگ طبقاتی بخش خصوصی در اصفهان به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: نخستین پارکینگ عمومی طبقاتی بخش خصوصی با ظرفیت ۴۷۰ دستگاه خودرو در محدوده منطقه سه راه‌اندازی می‌شود.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ظرفیت بخش خصوصی در توسعه خدمات حمل‌ونقل با ترافیک راهبردی صحیح، منطقی و خردورزانه برای مدیریت شهری است، اظهار کرد: تشویق بخش خصوصی به احداث پارکینگ‌های عمومی علاوه بر ایجاد تسهیلات به شهروندان، موجب بهبود مدیریت منابع و ارتقای کیفیت خدمات می‌شود.

وی با اشاره به احداث یک واحد پارکینگ که بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان هزینه دارد، افزود: در منطقه سه شهرداری اصفهان که مرکز اقتصاد و گردشگری شهر است، ۴۱ پارکینگ با ظرفیت ۵۴۲۰ دستگاه خودرو وجود دارد که ۲۰ مجموعه با ظرفیت ۳۶۶۵ واحد متعلق به شهرداری اصفهان بوده و دیگر پارکینگ‌ها تحت مالکیت بخش خصوصی است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: نخستین پارکینگ عمومی طبقاتی بخش خصوصی با ظرفیت ۴۷۰ دستگاه خودرو در محدوده منطقه سه راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: از دیگر تسهیلات ترافیکی در این منطقه احداث پارکینگ عمومی بازار طلا واقع در کوچه کمرزرین است و این دو پارکینگ به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد.

کد خبر 711682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.