تمهیدات مراکز معاینه فنی خودرو در شهر اصفهان برای آلودگی هوا

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان با اشاره به تمهیدات مراکز معاینه فنی خودروهای این کلان‌شهر در شش ماه دوم سال گفت: معاینه فنی دقیق خودروها از اقدامات پیشگیرانه برای کاهش آلودگی هوا است.

سیدعلی عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه از شهروندان تقاضا می‌شود تا با توجه به فصل سرما، تشدید آلودگی هوا و ورود به شرایط اضطرار آلودگی هوا، هرچه سریع‌تر با مراجعه به مراکز معاینه فنی شهر اصفهان نسبت به کنترل وضعیت آلایندگی خودروی خود اقدام کنند، اظهار کرد: خودروهایی که اعتبار معاینه فنی آن‌ها به پایان نرسیده است، می‌توانند برای کنترل زودهنگام آلایندگی خودرو به مراکز معاینه فنی شهر اصفهان مراجعه کنند.

وی با اشاره به وضعیت مراجعه شهروندان به مراکز معاینه فنی و ظرفیت ایجاد شده در این مراکز افزود: مراکز معاینه فنی خودروی کلان‌شهر اصفهان در حال حاضر صف انتظار ندارد و شهروندان می‌توانند در کمترین زمان از خدمات ارائه شده توسط این مراکز بهره‌مند شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان تاکید کرد: شهروندان اصفهانی می‌توانند برای صرفه‌جویی در وقت به سامانه نوبت‌دهی اینترنتی Fani.hamlebar.com مراجعه کنند و با درج مشخصات خودرو نوبت بگیرند، در حال حاضر مرکز معاینه فنی همدانیان، شفق، ارغوانیه ، تاکسیرانی و حافظ قطعات به این سامانه مجهز است.

عبدالهی با اشاره به اینکه تعدادی از مراکز معاینه فنی خودرو در روزهای تعطیل فعال و ساعت کاری مراکز متفاوت است، گفت: شهروندان برای اطمینان از آخرین وضعیت کاری مراکز می‌توانند به وبگاه سازمان حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان به نشانی isfahan.ir/hamlebar مراجعه کنند.

کد خبر 711659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.